سه شنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ / ۰۸:۴۰
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۶۲۹
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران:

اختصاص ۵۹ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز مساجد

حجت الاسلام صادق زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز مساجد در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خبر داد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از خبرگزاری شبستان، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز مساجد در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خبر داد.

حجت‌الاسلام جواد صادق‌زاده با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان برای تجهیز مساجد، گفت: این اعتبار در بخش نرم‌افزای و سخت‌افزاری مساجد هزینه می‌شود.

وی در رابطه با آمار دقیق مساجد فرسوده در تهران که نیازمند مرمت و نوسازی هستند، گفت: در حال حاضر در این زمینه آمار دقیقی نداریم اما مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در حال تهیه بانک اطلاعاتی است که آمار  مساجدی با چنین ویژگی‌هایی را تهیه کند.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران همچنین از ارسال بسته‌های محتوایی ویژه کودکان ابتدایی با موضوع فلسفه قیام امام حسین (ع) خبر داد و گفت: این بسته محتوایی که به تعداد 50 هزار نسخه تهیه شده‌اند، قرار است در آستانه ماه محرم در مساجد و ایستگاه‌های مترو شهری توزیع شوند.

صادق‌زاده با اشاره به اهتمام مدیریت جدید شهری مبنی بر توجه به مباحث دینی و مساجد، خاطر نشان کرد: با شناختی که از شهردار جدید تهران دارم و اظهار نظرهای اخیر ایشان مبنی بر تقویت و حمایت از پیاده روی اربعین حسینی، مطمئن هستم که وی از مساجد و فعالیت‌های دینی در پایتخت حمایت خواهد کرد.

https://www.masjed.ir/u/1Ia

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: