چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۸
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۹۷۸۷
گزارشگر : ایده ایده
به منظور ارتقاء سطح علمی فرزندان ائمه جماعات:

تفاهم نامه کانون تعالی بین مسجد شهید بهشتی و ناحیه شهید بهشتی امضا شد

تفاهم نامه «کانون تعالی» بین امام جماعت مسجد شهید بهشتی فلکه دوم تهرانپارس و مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد امضا شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، تفاهم‌نامه «کانون تعالی» بین حجت الاسلام منیری امام جماعت مسجد شهید بهشتی فلکه دوم تهرانپارس و حجت الاسلام کرمانی مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد امضا شد.

 این تفاهم نامه چهارشنبه گذشته با حضور حجت الاسلام رحیمی کارشناس طرح تعالی معاونت جذب و آموزش، حجت الاسلام کرمانی مدیر ناحیه شهید بهشتی و حجت الاسلام منیری امام جماعت مسجد شهید بهشتی فلکه دوم تهرانپارس در ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد به امضا رسید.

لازم به ذکر است: طرح تعالی خانواده به منظور رشد، مهارت آموزی و دانش افزایی خانواده‌های ائمه جماعات و خدام مرکز رسیدگی به امور مساجد در زمینه های تحصیلی، علمی، فرهنگی-اجتماعی برنامه ریزی شده تا موجبات شکوفایی بیشتر مساجد با همکاری خانواده‌های این عزیزان فراهم شود. هدف دیگر این طرح کاهش دغدغه‌های ائمه محترم جماعات و خدام در زمینه پیشرفت علمی فرزندان و حضور در مراکز معتبر و مورد اطمینان است.

یادآور می‌شود، این طرح پس از آسیب شناسی در موارد ذکر شده، سال گذشته در سه ناحیه مرکز رسیدگی به امور مسجد به صورت آزمایشی اجرا و با استقبال خوبی مواجه شد. هم اکنون این طرح در حال اجرا است و نواحی هجده‌گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد با مساجد منتخب تفاهم نامه همکاری امضا کرده‌اند.

بنا بر این گزارش مسجد منتخب در این طرح، مسجدی است که به منظور مراجعه خانواده خدام و ائمه جماعات برای اطلاع از مراحل اجرای طرح و برگزاری آزمون‌ها نسبت به مختصات جغرافیایی و ظرفیت‌های آن مسجد در ناحیه انتخاب می‌شود.

https://www.masjed.ir/u/40Q

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن