دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۳
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۹۰۰
گزارشگر : ایده ایده
بسته ویژه خبری 24 مهرماه؛

بازدید گردشگران فرانسوی از مسجد جامع تاریخی ورامین

بازدید گردشگران فرانسوی مسجد جامع تاریخی ورامین، معرفی اسلام در مسجد ایالت ویرجینیای آمریکا، معرفی صحیفه سجادیه در مسجد امام سجاد (ع) خیابان انبار گندم و محکوم شدن اقدام صهیونیست‌ها در آتش زدن مسجدی در الخلیل از عناوین مهم بسته ویژه خبری 24 مهرماه هستند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری هستند.

اخبار امروز مساجد به نقل از خبرگزاری‌های ایکنا, ایسنا، شبستان، ایسنا، ابنا، مهر، تسنیم، فارس و رسانه‌های معتبر خارجی است.

 بازدید گردشگران فرانسوی مسجد جامع تاریخی ورامین

مسئول دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین گفت: این گروه 9 نفره فرانسوی از مسجد جامع تاریخی ورامین ، برج علاء الدوله و امامزاده یحیی(ع) بازدید کردند.

معرفی اسلام در مسجد ایالت ویرجینیای آمریکا

به دنبال وقوع حادثه تروریستی در تابستان سال جاری در شارلوتزویل، اعضای جامعه اسلامی این شهر بر آن شدند تا با برگزاری مراسم درهای باز سوءتفاهم‌های موجود درباره اسلام را برطرف کرده و ارتباط خود با غیرمسلمانان را مستحکم‌تر کنند.

معرفی صحیفه سجادیه در مسجد امام سجاد (ع) خیابان انبار گندم

حجت الاسلام والمسلمین میرسجادی امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) با بیان اینکه مساجد باید در ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) به معرفی شخصیت آن بزرگواران بپردازند، گفت: مسجد امام سجاد (ع) همه ساله در سالروز ولادت و شهادت حضرت زین العابدین (ع) به معرفی سبک زندگی و نقش ایشان در ماندگاری نهضت کربلا می‌پردازد و در همین راستا از سخنرانی استادان حوزه علمیه بهره‌ می‌برد.

محکوم شدن اقدام صهیونیست‌ها در آتش زدن مسجدی در الخلیل

 دبیرکل هیات اسلامی مسیحی برای یاری قدس و مقدسات، تلاش شهرک‌نشینان شهرک «ماعون» در آتش زدن مسجدی در روستای «التوانه» واقع در جنوب «الخلیل» را محکوم کرد و این اقدام را هتک حرمت آشکار آزادی عبادی، اعتقادات و تجاوز به املاک شهروندان خواند.

ساخت مسجد به سبک اندلسی در «پورت سعید» مصر

مسجد ابوبکر در منطقه الاسراء در بندر پورت سعید مصر، یکی از مساجدی است که با معماری زیبا در حال ساخت است. این مسجد به سبک معماری اندلسی ساخته می‌شود و ترکیبی از سبک قدیم و جدید را دارا است.

«روزگار اکبر»مستندی از خادم روشندل ایلامی

 روزگار اکبر مستندی است از یک خادم مسجد که در کودکی چشمان خود را از دست داده و در امور اجتماعی بسیار فعال استو او نمونه یک آتش به اختیار است. این مستند به همه‌ی افراد جامعه و خصوصاً جوانان امروزی توصیه می‌شود که نشان می‌دهد یک انسان چقدر توانایی دارد و با اراده می‌توان بر محدودیت‌ها پیروز شد، برای غلبه بر سختی‌ و کمبودها می‌توان آتش به اختیار شد و بخشی از مشکلات را با همت دسته‌جمعی حل نمود.

 

 

https://www.masjed.ir/u/23m

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن