یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۲
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۹۹۵۲
گزارشگر : ایده ایده
طی حکمی صورت گرفت

حجت الاسلام صداقت سرپرست معاونت فرهنگی ـ اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد شد

طی حکمی، حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد, حجت الاسلام مجتبی صداقت مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد را به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی ـ اجتماعی» منصوب کردند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، طی حکمی، حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد, حجت الاسلام مجتبی صداقت مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد را به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی ـ اجتماعی» منصوب کردند.


 

حکم انتصاب حجت الاسلام صداقت

 

                                                                                           باسمه تعالی

برادر ارجمند، جناب حجه الاسلام آقای مجتبی صداقت (دام عزه)

 مسجد "برقرار"،  زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی و مستحکم ترین مرکز مقابله با دشمن در عرصه ی جنگ سخت و جنگ نرم است و در شرایط حساسی که دل های بیقرار منتظران، مهیای عبور از "پیچ تاریخی" پیشرو می شوند، نقش محوری در بصیرت‌افزایی برعهده دارد.
تلاش برای دستیابی به آرمان مسجد طراز اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت خودسازی و انسان سازی در این پایگاه فعالیت های اجتماعی و هسته ی مقاومت فرهنگی، که جز از طریق اقامه ی "نماز با کیفیت" محقق نخواهد شد، از جمله مأموریت های این مرکز خدوم است که با حضور مدیرانی مفتخر به هویت خادمی خانه های خدا و در عین حال، متخلق، صبور، خالص، متوکل و متوسل به سرانجام خواهد رسید.
  اکنون که با درخواست جناب حجه الاسلام آقای کرمی، زمینه ی ادامه ی خدمات ارزشمندشان، در سنگر دیگری فراهم شده است، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ایشان ، با اعتماد به فضل الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، جنابعالی را که از سرمایه ی اشراف محتوایی و برنامه ای در معاونت فرهنگی ـ اجتماعی برخوردارید، به عنوان : "سرپرست معاونت فرهنگی- اجتماعی" منصوب می‌نمایم. مقتضی است با اغتنام فرصت، موارد زیر را با جدیت پیگیری نمایید:
1️⃣ اجرای دقیق و کامل شناسنامه طرح های مصوب و ابلاغی، در حد مقدورات و بضاعت اعتبارات تخصیصی و ادامه برنامه های در دست اقدام معاونت
2️⃣ تقویت انسجام و پیوندهای عاطفی همکاران در درون معاونت و در سطح نواحی
3️⃣ تمرکز بر عملیاتی کردن راهبرد فرهنگ سازی
4️⃣ پیگیری تشکیل شورای سیاستگذاری رسانه ای و تدوین سند چشم انداز شفاف برای هر یک از رسانه های مکتوب و مجازی فعال در این معاونت
5️⃣ فعال سازی شورای فرهنگی–اجتماعی معاونت به منظور تثبیت ظرفیت های قابل تحسین موجود و بازنگری در برنامه هایی که به ارتقاء و تکمیل نیاز دارند.
بدیهی است در این مسیر، از همراهی و همکاری کامل سایر ارکان مرکز برخوردار خواهید بود .
   صمیمانه امیدوارم مشمول دعای خیر مولایمان باشید.

                     محمد جواد حاج علی اکبری
              رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد  

 

 

https://www.masjed.ir/u/3HB

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن