جمعه / ۲۶ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۷
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۱۴۰
گزارشگر : محمد قدس
مدیر ناحیه شهید نواب صفوی:

همه ارکان مدیریتی مساجد برای کمک به زلزله زدگان فعال است

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: ارکان مدیریتی مساجد اعم از بسیج، هیئات امنا و سایر اقشار اثرگذار مسجدی مشغول جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای زلزله زدگان هستند.

حجت‌الاسلام مهران مجیدی مدیر  ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد، درباره اقدامات صورت گرفته برای زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: پس از وقوع ضایعه دردناک و تالم برانگیز زلزله برای ملت ایران و به ویژه مردم پهلوان پرور کرمانشاه و صدور پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک رسانی به زلزله زدگان، بلافاصله دفتر مساجد برای امدادرسانی به زلزله زدگان فعال شد.

 

وی افزود: به حمدالله در تعامل مستقیم با مساجد و صحبت حضوری با ائمه جماعات مساجد ناحیه همه عزیزان و اقشار مختلف مردم برای کمک رسانی فعال شدند.

 

حجت‌الاسلام مجیدی ادامه داد: ارکان مدیریتی مساجد اعم از بسیج، هیات امنا و سایر اقشار اثرگذار مسجدی اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی داشتند، برای مثال یکی از مساجد ناحیه حداقل 5 یا 6 کامیون، مسجد خودمان بیش از دو خاور، 5 تن برنج، میلیون‌ها تومان پول برای کمک رسانی جمع آوری کرده و ارسال نموده است.

 

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: جمع آوری کمک‌های غیرنقدی به بر عهده بسیج محل قرار گرفته که پس از هر سری در اولین فرصت به دست زلزله زدگان ارسال می‌شود.
 
https://www.masjed.ir/u/3jw

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: