یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۸
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۱۵۳
گزارشگر : محمد قدس
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد پاکدشت:

اعتماد و دلدادگی به مسجد عامل جذب کمک های مردمی است

مدیر ناحیه شیخ کلینی مرکز رسیدگی به امور مساجد، به نقش پر رنگ مساجد در خدمت رسانی اشاره کرد و گفت: اعتماد و دلدادگی مردم به مساجد علت گرایش آنان به کمک رسانی به زلزله زدگان از طریق مساجد است.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از خبرگزاری رسا، زلزله کرمانشاه موضوع جدیدی بود که بار دیگر توانست بسیاری از کانون های اجتماعی را همگرا کند، یکی از این کانون ها مساجد کشور بودند.
 
حجت الاسلام محمد حسینی مدیر ناحیه شیخ کلینی مرکز رسیدگی به امور مساجد، (شهرستان پاکدشت) صبح امروز در محل جمع آوری کمک های مردمی این شهرستان به زلزله زدگان استان کرمانشاه به نقش پر رنگ مساجد در خدمت رسانی اشاره کرد و با اعلام مشارکت حداکثری مساجد در امر کمک رسانی به زلزله زدگان گفت: این انجام وظیفه شرعی، ملی، اخلاقی، انقلابی مردم بوده و هست، تمام مردم ایران در این آزمون سربلند و موفق بیرون آمدند و مسؤولان را یاری کردند که این کار بسیار ارزشمندی بود.
 
وی مسجد را محور امور خیر دانست و با تأکید بر نقش ائمه جماعات در مساجد افزود: ایشان می توانند با میدان داری، تشویق و ترغیب به افزایش کمکها از سوی مردم کمک کنند.
 
مدیر ناحیه شیخ کلینی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران اعتماد و دلداگی مردم به مساجد را علت گرایش آنان به کمک رسانی از طریق مساجد دانست و تصریح کرد: مردم خیر به کارهایی که از جانب مساجد هدایت و رهبری می شود علاقه مندند.
 
حجت الاسلام حسینی در پایان با بیان اینکه الحمدالله میزان کمک ها بسیار زیاد بوده است، ابراز کرد: تاکنون چندین کانتینر چادر، پتو و انواع اقلام خوراکی اعم از آب ‌معدنی، تن ماهی، روغن، برنج، ماکارونی و اقلام بهداشتی از این شهرستان به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.
https://www.masjed.ir/u/1az

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: