یکشنبه / ۵ آذر ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۰
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۰۲۰۹
گزارشگر : ایده ایده
حجت الاسلام حاج علی اکبری مطرح کرد:

طرح«هر مسجد یک کانکس» اجرا می‌شود

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن تقدیر از عملکرد مساجد در راستای کمک به زلزله زده ها اعلام کرد: عملا امکان استفاده از چادر با توجه به بارش باران برای زلزله زدگان مقدور نیست، انشالله با کمک خیرین و نمازگزاران هر مسجد حداقل هزینه خرید یک کانکس را تقبل خواهد نمود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با حضور در ناحیه شهید بهشتی ضمن تقدیر از عملکرد مساجد در راستای کمک به زلزله زده ها اعلام کرد: باید سازماندهی مساجد در تمامی مقاطع مشابه انسجام و سازماندهی‌ای باشد که برای کمک به زلزله زدگان صورت پذیرفت.

وی افزود: اگر آن چیزی که مد نظر است و مساجد به آن رتبه‌ای که در نظر ما وجود دارد برسند و از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده کنند، آن وقت شاهد اتفاقات مثبتی در سطح جامعه خواهیم بود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در ادامه با توجه به سرد شدن هوا در مناطق زلزله زده اعلام کرد: با توجه به بارش باران، عملا امکان استفاده از چادر برای زلزله زدگان مقدور نیست. طی جلساتی که با نهادهای زیربط صورت گرفته، قرار است تعدادی کانکس تهیه و به مناطق زلزله‌زده ارسال شود.

حجت الاسلام حاج‌علی اکبری با طرح«هر مسجد یک کانکس» گفت: انشالله با کمک خیرین و نمازگزاران هر مسجد حداقل هزینه خرید یک کانکس را تقبل خواهد کرد.




https://www.masjed.ir/u/38r

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: