شنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۶ / ۱۹:۱۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۰۲۷۵
گزارشگر : وحید پورتجریشی
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد ؛

1116کشته و زخمی در انتفاضه جدید قدس

گروه بین‌الملل: وزارت بهداشت فلسطین بامداد شنبه(۱۸ آذرماه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تظاهرات فلسطینی‌ها در اعتراض به معرفی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ، ۲ شهید و ۱۱۱۴ زخمی برجای گذاشت.

 به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین(صفا)؛ وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به  تظاهرات فلسطینی‌ها در شهرهای مختلف کرانه باختری و نوار غزه طی روزهای پنجشنبه و جمعه(۱۶ و ۱۷ آذر) ۲ شهید و ۱۱۱۴ زخمی برجای گذاشت که ۹۵۴ تن از آسیب‌دیدگان به صورت میدانی درمان شدند، اما ۱۶۰ تظاهرکننده آسیب‌‌دیده به بیمارستان‌های کرانه باختری، قدس و غزه منتقل شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز در این رابطه اعلام کرد: «محمد مصری» جوانان ۳۰ ساله از شرق «خان یونس» و «ماهر عطا الله» ۵۴ ساله از شمال غزه، دو تن شهیدی بودند که بر اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیست و حملات جنگنده‌های اسرائیل به غزه به شهادت رسیدند.

همچنین، بر اثر حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر اسرائیل به مناطق مختلف غزه، ۱۵ شهروند آسیب سطحی دیدند و یک نوازد ۶ ماهه نیز که به شدت زخمی شده بود، که برخی منابع خبری اعلام کردند که این نوزاد نیز صبح امروز به شهادت رسیده است/.

https://www.masjed.ir/u/393

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری