شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۶ / ۱۸:۵۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۰۷۳۹
گزارشگر : وحید پورتجریشی
روحانی لبنانی:

ملت فلسطین توانایی نجات قدس و آزادی سرزمین را دارند

معاون رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با انتقاد از عملکرد دولت های اسلامی در قبال تصمیم ترامپ علیه قدس گفت: ملت فلسطین می تواند این تصمیم آمریکایی را ناکام سازد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، جت الاسلام شیخ علی الخطیب معاون رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به آخرین تحولات پیرامون قدس و فلسطین پرداخت و گفت: متاسفانه عکس العمل در قبال تصمیم آمریکا علیه قدس در حد و اندازه های مطلوب نبود.

وی افزود: با وجود فضای همبستگی و محکومیت این اقدام آمریکا، امیدوار بودیم گام های عملی و راه حل های مهمی برای مقابله با دشمن و حمایت از انتفاضه ملت فلسطین انجام گیرد.
این روحانی لبنانی خاطرنشان ساخت: حمایت از انتفاضه ملت فلسطین تا آزادی قدس و سراسر این سرزمین باید به صورت گسترده وجود داشته باشد اما عکس العملها کامل ناامید کننده بود.
شیخ علی الخطیب ادامه داد: فلسطینیان به حق خود در شیوه های مختلف مقاومت تمسک جسته و با وجود همه شرایط سخت همچنان امیدوار هستند.
عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تأکید کرد که ملت فسطین به همراه مخلصان امت اسلامی توانایی شکست دشمن و آزادی سرزمین و نجات قدس از لوث دشمن و همچنین شکست اراده آمریکا در تبدیل قدس به پایتخت رژیم غاصب را دارند.
https://www.masjed.ir/u/4c4

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: