یکشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۸:۵۶
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۰۷۶۹
گزارشگر : وحید پورتجریشی

الجبیر: حمایت‌های مالی و تسلیحاتی ایران از أنصارالله متوقف شود!

وزیر خارجه سعودی ضمن تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران مدعی شد که باید جلوی تداوم حمایت های مالی و تسلیحاتی ایران از أنصارالله گرفته شود!

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از النشره، «عادل الجبیر» وزیر خارجه سعودی بار دیگر اتهاماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است.

بر اساس این گزارش، الجبیر که کشورش به تازگی قراردادهای میلیاردی تسلیحاتی با ایالات متحده آمریکا به امضاء رسانده است، مدعی شد که ایران از انصارالله حمایت مالی و تسلیحاتی به عمل می آورد.

الجبیر در این خصوص ادعا کرد: باید جلوی تداوم حمایت های مالی و تسلیحاتی ایران از انصارالله گرفته شود!

این در حالی است که عربستان سعودی طی قریب به سه سال گذشته به وسیله تسلیحات ممنوعه بین المللی مردم یمن را به خاک و خون کشیده است.

الجبیر مدعی شد: ایران همچنان به قاچاق سلاح به یمن ادامه می دهد. تاکنون بیش از ۳۰۰ موشک ایرانی از یمن به عربستان شلیک شده است! این ادعا در حالی مطرح می شود که عربستان سعودی کوچکترین سندی دال بر ایرانی بودن موشک های یمنی ها منتشر نکرده است.

وی همچنین مدعی شد: عربستان تاکنون حدود ۱۱ میلیارد دلار به یمن کمک کرده است! این ادعا درحالی است که جنایت های جنگی و قرون وسطایی سعودیها در یمن تاکنون میلیاردها دلار خسارت جانی و مالی به مردم این کشور وارد کرده است.

https://www.masjed.ir/u/4cI

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: