سه شنبه / ۱ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۰:۵۸
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۱۰۴۳
گزارشگر : ایده ایده
صبح امروز در پیشوا

تشییع نمادین پیکر حضرت فاطمه (س)

همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س)، تشییع نمادین پیکر حضرت فاطمه (س) از مسجد جامع امام خمینی(ره) تا حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, مراسم تشییع نمادین پیکر حضرت فاطمه (س) از مسجد جامع امام خمینی(ره) همزمان با تمام شهرهای کشور، در مسجد جامع امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا برگزار می‌شود.

گفتنی است این مراسم از ساعت هشت شامگاه شهادت حضرت زهرا(س) مصادف با اول اسفند۱۳۹۶ از مسجد جامع امام خمینی(ره) پیشوا تا حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود.

همچنین روز قبل از این مراسم امام جمعه پیشوا از اعضا ستاد برگزاری تشییع نمادین حضرت زهرا(س) خواست، این مراسم را به بهترین شکل و بی نقص اجرا کنند، تا زمینه سوء استفاده از مغرضین گرفته شود.

حجت الاسلام روح الله باقری شامگاه دوشنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری تشییع نمادین حضرت زهرا(س) ضمن تأکید بر اجرای این مراسم، فعالیت این ستاد را ارزشمند خواند و گفت: تلاش ارزشمند شما در این برهه تاریخی ستودنی است، محکم پای کار خود بایستید و باید با تمام قوت مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا(س) برگزار شود.

 در مراسم ستاد هماهنگی تشییع نمادین پیکر حضرت فاطمه (س)، حجت الاسلام سید سعید یاسینی رئیس ستاد برگزاری مراسم تشییع نمادین حضرت فاطمه (س) و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا  و حاضران به بیان تاریخچه این مراسم در پیشوا و دیدگاه های خود پرداخته و بر اجرای دقیق این مراسم مطابق با روایات و رخدادهای تاریخی صدر اسلام تاکید ورزیدند.

https://www.masjed.ir/u/4mQ

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن