چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۱۵۰۷
گزارشگر : ایده ایده
مسئولین و مسجد

نشست محلی شهردار ورامین در مسجد حضرت رسول(ص)

حسین دهقان شهردار ورامین، شامگاه سه شنبه 28 فروردین، در دیدار و نشست محلی با مردم اهالی ده شریفا در مسجد حضرت رسول(ص) مشکلات و معضلات شهر ورامین را با مردم درمیان گذاشت.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حسین دهقان شهردار ورامین، شامگاه سه شنبه در دیدار و نشست محلی با مردم اهالی ده شریفا در مسجد حضرت رسول (ص) بیان داشت: عدم نظارت شهرداری موجب گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهر می شود؛ ساخت و سازهای غیرمجاز در هر محدوده متولی خاص خود را دارد، ساخت و ساز درون شهر زیر نظر شهرداری، درون روستا زیر نظر دهداری و خارج از محدوده شهر زیر نظر بخشداری و اداره راه و شهرسازی است که در صورت تخلف این نهادها باید با خاطی برخورد قانونی و جدی کنند.

وی بیان داشت: بخشی از اقدامات را به عنوان مسئولین شهر موظف هستیم انجام دهیم و اما بخش دیگر بر عهده ی مردم است؛ یکی از بزرگترین مشکلات برخی از این محلات، ساخت منازل بدون اخذ مجوز است که یک تامل ها و اغماض هایی توسط شهرداری های گذشته انجام شده است. 

وی افزود:کوچه های غیر اصولی و غیر فنی با عرض کم در محلات شکل گرفته است که در حال حاضر نمی توان کاری کرد و به ناچار باید خدمات بدهیم که از وظایف مجموعه ی شهرداری است زین پس نظارت خود را بیشتر خواهیم کرد.

شهردار ورامین در ادامه بیان داشت: در بودجه سال ۹۷ تلاش کردیم این بودجه را به صورت عادلانه توزیع کنیم؛ و همانطور که به مرکز شهر اهمیت می دهیم؛ حصارک، ده شریفا، امرآباد، سکینه بانو و محلات حاشیه ی شهر ورامین را نیز در نظر بگیریم.

دهقان همچنین در خصوص املاک مشایی اظهار داشت: از شورای اسلامی شهر ورامین اجازه گرفته ایم و املاک مشایی را مجوز دادیم که اتفاق بزرگی است چراکه فنی، با استحکام و اصولی ساخته می شوند.

دهقان اولویت اول در حل مشکلات ورامین را، بازگشایی ۲۰ متری شهید اردستانی دانست و این قول را به مردم داد که پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود و در اولین فرصت این مشکل رفع خواهد شد.

شهردار ورامین در خصوص جدول کشی کوچه ها در ده شریفا بیان داشت: تا کنون ۵ کوچه در این محل جدول کشی شده است و برای آسفالت این بخش ها هم با سرعت بیشتری اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: در محله ده شریفا، از کوچه شهید شیرازی، کوچه شهید ساجدی و کوچه شهدای فرهنگی در بافت فرسوده قرار دارند و در این خصوص شهرداری تسهیلات بهسازی و نوسازی با درصد پایین دارد، بسته های تشویقی توسط شهرداری، صدور پروانه، بحث تراکم به صورت رایگان ارایه می شود و لازم است اهالی این محلات با مراجعه به شهرداری جهت نوسازی این مناطق پیگیر باشند.

شهردار ورامین: در خصوص نامگذاری کوچه ها گفت: تنها ۳ کوچه نامگذاری شده است که نصب تابلو و نامگذاری کوچه ها اعتبار میلیاردی نمی خواهد و فقط وقت گذاری، دلسوزی و برنامه ریزی لازم است که همکاران شهرداری حتما بررسی و در دستور کار خود قرار دهند تا سریع انجام شود.

وی در پایان از مردم خواست انتقادات، پیشنهادات و یا مشکلات موجود در  هر یک از محلات ورامین را با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و انتقال دهند.

https://www.masjed.ir/u/4RW

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: