چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۵
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۱۵۱۱
گزارشگر : ایده ایده
رییس سازمان بسیج طلاب کشور:

نگاه مردم به تصمیم گیری مسؤولان است

حجت الاسلام گواهی تأکید کرد: دولتمردان باید به سخنان حکیمانه رهبر انقلاب توجه ویژه داشته باشند و هیأت های اندیشه ورزی را تشکیل داده و رهنمودهای ایشان را در مواجهه با تهدیدات و مسائل مختلف دشمن بررسی کنند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از رسا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی  با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همیشه راهگشای همه امور است، گفت: اگر مسؤولان به این رهنمودها گوش فرا داده و بدان عمل کنند، بی تردید همه گره ها باز خواهند شد.

مسؤولان عملکرد به هنگام داشته باشند

رییس سازمان بسیج طلاب کشور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با آینده اندیشی که دارند، از نقشه های آینده دشمنان با خبر می شوند و برای ناکام گذاشتن یکایک آن نقشه ها برنامه ریزی می کنند، مطرح کرد: دولتمردان باید به سخنان حکیمانه ایشان توجه ویژه داشته باشند و هیأت های اندیشه ورزی را تشکیل داده و فرمایشات ایشان را در مواجهه با تهدیدات و مسائل مختلف دشمن بررسی کنند، نه اینکه بعد از اینکه دشمن هیاهویی را به راه انداخت، به دنبال راه چاره باشند.

وی عنوان کرد: دولتمردان باید بدانند که اگر بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، اقدام به موقع داشته باشند، عقب نشینی دشمن قطعی خواهد بود.

حجت الاسلام گواهی راه عقب راندن دشمن را استقامت و مقاومت در مقابل ابرقدرت ها دانست و اظهار داشت: بی شک اگر مدیران نظام اسلامی به فرهنگ مقاومت و ایستادگی عمل کنند، مردم نیز از آنها الگوبرداری خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج طلاب کشور با اشاره به حدیث نبوی «النّاسُ عَلى دِینِ مُلُوکِهم» بیان کرد: نگاه مردم به تصمیم گیری مسؤولان است تا بر اساس آن عمل کنند؛ البته ناگفته نماند که مردم ما در عملکرد خود آن چنان توجهی به عملکرد مسؤولان نداشته و میادینی که مربوط به حضور خودشان است، مانند هشت سال دفاع مقدس، 22 بهمن، روز قدس، بحران های اقتصادی و غیره، را بسیار زودتر از مسؤولان پر می کنند و در صحنه حاضر می شوند.

مسؤولان باید در همه امور از مردم جلوتر باشند

وی اضافه کرد: مسؤولان باید با همتی مضاعف خود را از مردم جلوتر بیاندازند و در همه زمینه ها پیشگام باشند تا مردم با استقامت بیشتری از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

حجت الاسلام گواهی تأکید کرد: همبستگی، همفکری، اتحاد و هم افزایی مسؤولان و دولتمردان سبب می شود تا بسیاری از نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

https://www.masjed.ir/u/4S0

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن