جمعه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۰:۱۳
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۱۵۲۵
گزارشگر : ایده ایده
همزمان با روز پاسدار

برگزاری مراسم اعیاد شعانیه در مساجد تهران

مراسم اعیاد شعبانیه و سرداران عاشورا در مساجد تهران برگزار می‌شوند.

جشن میلاد امام حسین (ع) حضرت عباس (ع) و حضرت زین‌العابدین (ع)  ۳۱ فروردین‌ماه و اول اردیبهشت‌ماه در مساجد اسلامیه و علی بن موسی الرضا (ع) تهران برگزار می‌شود.

 بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام بایرامی، در این مراسم سخنرانی می‌کند و شهرزاد عیسی‌پور، نادر جوادی، رسول دانشور، در آن مداحی می‌کنند.

 یادآور می‌شود؛ مسجد اسلامیه در تهران، خیابان صفای شرقی، خیابان کلینی، و مسجد علی بن  موسی الرضا (ع) در تهران، خیابان صفای شرقی، واقع شده‌اند.

برپایی جشن‌های اعیاد شعبانیه در «مسجد جامع نارمک»

 روح‌الله صادقی در گفت‌وگو با شبستان، با اعلام برنامه‌های اعیاد شعبانیه در مسجد جامع نارمک، گفت: جشن‌های اعیاد شعبانیه در این مسجد همزمان با شب ولادت امام حسین (ع) در ۳۰ فروردین‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید جلال موسویان و ۳۱ فروردین‌ماه و اول اردیبهشت همزمان با شب ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین‌العابدین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین آقامیری در این مسجد برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دهم اردیبهشت‌ماه هم حجت‌الاسلام کاظم صدیقی و ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت هم حجت‌الاسلام درنانی در این مسجد به سخنرانی می‌پردازد.

 

مدیر فرهنگی مسجد جامع نارمک،  ادامه داد: مراسم  احیای نیمه شعبان هم با سخنرانی حجت‌الاسلام ریاضت در این مسجد در شب نیمه شعبان برپا می‌شود.

 

یادآور می‌شود؛ مسجد جامع نارمک در نارمک، خیابان سمنگان واقع شده است.

جشن ولادت امام حسین (ع) در «مسجد‌الرضا (ع)»

https://www.masjed.ir/u/4SL

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری