جمعه / ۱ تیر ۱۳۹۷ / ۱۹:۰۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۱۲۲
گزارشگر : ایده ایده
به مناسبت رحلت امام جماعت مسجد فائق

پیام تسلیت حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در پی رحلت حجت‌الاسلام حسینی

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، طی پیامی رحلت معلم اخلاق، حجت الاسلام حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، طی پیامی رحلت استاد اخلاق، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی را تسلیت گفت.

 

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است؛

 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون

 

ارتحال عالم فرزانه و روحانی اخلاقی و انقلابی،حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علی اکبرحسینی،امام جماعت خدوم مسجدفائق ،موجب تاثر وتاسف بسیار گردید.

 

مردم ما بانام  و سیمای نورانی وبیان شیوا و تاثیرگذار ایشان ،سالیان سال انس گرفته اند و بهره برده اند.

 

تلاشهای مجاهدانه اشان در عرصه ی تعلیم و تربیت ،از معلمی مدرسه و دانشگاه تا بنیانگذاری مجموعه های آموزشی دینی وانقلابی  تا مدیریت ارشد آموزش وپرورش تهران بزرگ ونیز حضورفعال در تصمیم سازی در مجلس شورای اسلامی ،برگ های زرینی از دفتر حسنات آن رجل اخلاقی وتربیتی است.

 

حضور فعال و اثر گذار ایشان در مسجد فائق در طی بیش از دو دهه، و اجرای برنامه های موثر تربیتی و فرهنگی وانقلابی باهمراهی جوانان مومن و انقلابی ،آن مسجد را تبدیل به پایگاه مهم ترویج معارف دینی و بصیرت انقلابی و خدمات اجتماعی در  جنوب تهران کرد.

 

آن روحانی عالیقدر پس از نیم قرن تلاش علمی و سیاسی و تربیتی و فرهنگی در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و حضور فعال در خدمت به آرمانهای اسلامی وانقلابی و مردم شریف و مومن ،پس از عمری هدایت و خدمت در خانه خدا و مردم،دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست. عاش سعیدا و مات سعیدا
 
اینجانب فقدان این عالم مجاهد و خدمتگزارصدیق عرصه تعلیم و تربیت و امام موفق و نمونه جماعت را به روحانیت معزز تهران و ائمه محترم جماعات و به ویژه نمازگزاران عزیز مسجد فائق و بالاخص به خاندان اصیل و عریق ایشان ،خصوصا فرزندان و وابستگان ارجمندشان تسلیت و تعزیت می گویم.و علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با اجداد طاهرینش را از درگاه خداوند غفور ورحیم درخواست می کنم.

 

والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته

 

محمدجوادحاج علی اکبری
رئیس مرکز رسیدگی به امورمساجد
https://www.masjed.ir/u/5qD

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری