جمعه / ۱ تیر ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۶
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۱۲۳
گزارشگر : ایده ایده
با تشییع بر دوش مردم قدرشناس تهران

پیکر حجت‌الاسلام حسینی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) آرام گرفت

پیکر حجت‌الاسلام حسینی استاد اخلاق از مقابل مسجد فائق با حضور انبوه علاقه‌مندان تشییع و در حرم عبدالعظیم(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از فارس، پیکر حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر موسوی حسینی استاد اخلاق از مقابل مسجد «فائق» واقع در حوالی خیابان 17 شهریور با حضور انبوه دوست‌دارانش به سمت شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع شد.

 

 

در این مراسم چهره‌هایی چون غلامعلی حداد عادل، حجج اسلام سیدمجتبی و سید‌میثم خامنه‌ای، حجت‌الاسلام طائب، سردار اشتری، آیت‌الله امامی کاشانی، حجت‌الاسلام مجتهد شبستری، حجت‌الاسلام ناطق نوری، حجت‌الاسلام ادیب یزدی، محمود فرشیدی، حسین فریدون و بسیاری از چهره‌های فرهنگی و حوزوی حضور داشتند. همچنین آیت‌الله امامی کاشانی برپیکر حجت‌الاسلام حسینی نماز خواند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی متولد 1318 تهران و دانش‌آموخته حوزه‌های علمیه تهران و قم بود. وی در ده‌‌های شصت و هفتاد با برنامه تلویزیونی اخلاق در خانواده میهمان خانواده‌های مردم بود و محبوبیت خاصی در بین مردم داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های چهارم و پنجم، مدیریت کل آموزش و پرورش استان تهران، ریاست کمیسیون آموزش و پرورش مجلس، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تدریس در حوزه و دانشگاه بخشی از فعالیت‌های حجت‌الاسلام حسینی در سال‌های حیات پربرکتش است.

 

 

تألیف مجموعه پنج جلدی سلام بر خورشید ویژه داستان درخشان زندگانی خاتم پیامبران(ص) و تألیف کتب دینی سطوح ابتدایی و راهنمایی مدارس از جمله آثار وی بود.

به گزارش فارس شب گذشته نمازگزاران مسجد فائق با پیکر این معلم اخلاق وداع کردند.

پیکر حجت‌الاسلام حسینی جهت خاکسپاری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به شهرری منتقل شد.

 

 

https://www.masjed.ir/u/5rb

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: