چهارشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۰
سرویس : ناحیه شهید نواب صفوی
کد خبر : ۳۲۱۷۸
گزارشگر : سید شهاب حسینی کیشانی
تقدیم حکم امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع)

معرفی حجت الاسلام نقلی به عنوان امام جماعت راتب مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در عبدل آباد

حجت الاسلام والمسلمین مجیدی با اشاره به حضور مثبت و فعال کودکان ، نوجوانان و جوانان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) از اقدامات موثر حجت الاسلام نقلی در مدت حضورشان در مسجد تشکر کردند .

به گزارش روابط عمومی ناحیه شهید نواب صفوی (ره)  حکم امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در عبدل آباد ، خیابان رحمان  توسط مدیر ناحیه شهید نواب صفوی در جمع نمازگزاران مسجد به ایشان تقدیم  شد .

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مجیدی  مدیر ناحیه شهید نواب صفوی گفت وجه حضور ما اولاً  ابلاغ سلام گرم حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به نمازگزاران متدین مسجد  دوماً معرفی حجت الاسلام نقلی به عنوان امام جماعت راتب مسجد امام حسن مجتبی (ع) می باشد وی در ادامه توضیحاتی پیرامون تشکیل شورای فرهنگی در مسجد ارائه نموده و گفت  شورای فرهنگی در ربط با فعالیت ها و برنامه های فرهنگی مسجد می باشد ایشان با اشاره به جایگاه امام جماعت و فرمانده پایگاه بسیج در شورای فرهنگی گفتند تعامل و هماهنگی ارکان شورای فرهنگی از سیاست هائی است که ما به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت شورای فرهنگی مسجد برای تحریک عوامل انگیزشی در مسجدی ها استفاده  نمائیم و این فعالیت ها در سطح ستاد کاملا هماهنگ شده است .

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی گفت تفاهمنامه امضاء شده با آموزش و پرورش در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و از ظرفیت های مدارس همجوار مسجد برای جذب جوانان و نوجوانان استفاده گردد .

ایشان با اشاره به حضور مثبت و فعال کودکان ، نوجوانان و جوانان در مسجد مذکور  از اقدامات موثر حجت الاسلام نقلی در مدت حضورشان در مسجد تشکر کردند .

در ادامه حکم امامت حجت الاسلام نقلی توسط مدیر ناحیه در جمع نمازگزاران مسجد قرائت و تحویل امام جماعت مسجد شد. و در پایان نیز از کودکان ، نوجوانان و جوانان فعال در عرصه مسجد و غعالیت های قرآنی مسجد با اهداء جوائز تقدیر شد.











 

 

https://www.masjed.ir/u/5sO

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: