جمعه / ۲۹ تیر ۱۳۹۷ / ۱۹:۱۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۲۵۲۶
گزارشگر : محسن عزیزی

شب گذشته نگهبانان مسجدالاقصی با نیروهای اشغالگر درگیر شدند

شب گذشته نگهبانان مسلمان فلسطینی مسجدالاقصی در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر صهیونیستی از عملیات تخریب و حفاری در مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، شب گذشته نگهبانان مسلمان فلسطینی مسجدالاقصی در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر صهیونیستی، از عملیات تخریب و حفاری در مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

فراس الدبس مسئول هماهنگی رسانه ای اداره اوقاف اسلامی قدس در اظهاراتی رسمی، گفت: عملیات تخریب صهیونیست ها در منطقه باب الرحمة متمرکز بود که میان مصلای مروانی و باب الاسباط در داخل مسجد قرار دارد و نگهبانان مسجدالاقصی مسئولیت تمام پیامدهای منفی این تخریب ها را بر عهده اشغالگران می دانند.

لازم به ذکر است صدها نفر از معتکفان مسلمان مسجدالاقصی در جریان ماه رمضان گذشته توانستند اقدامات داوطلبانه خوبی را در منطقه باب الرحمة انجام دهند که این اقدامات شامل تمیز کردن و ساماندهی منطقه و کاشتن درخت های زیتون جدید بود.

همچنین لازم به ذکر است گروه های مختلفی از شهرک نشینان صهیونیست گاه و بیگاه با ورود به محوطه مسجدالاقصی ضمن تحریک مسلمانان تلاش می کنند مراسم عبادی یهودی خود را در این مکان مقدس انجام دهند و از حمایت پلیس اشغالگر نیز بهره مند هستند و این در حالی است که نمازگزاران مسلمان فلسطینی از ورود به این منطقه از مسجد محروم هستند.

https://www.masjed.ir/u/5AP

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: