سه شنبه / ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۷
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۲۸۲۳
گزارشگر : وحید پورتجریشی

نظامیان اسرائیلی یک زن را از محوطه مسجدالاقصی ربودند

به گفته شاهدان عینی نظامیان ارتش اسرائیل زنی را در حیاط مسجدالاقصی ربوده و دو نگهبانی را که سعی داشتند به این زن کمک کنند، برای بازجویی احضار کردند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از imemc، نظامیان ارتش اسرائیل در حمله ای در شهر بیت المقدس، یک زن فلسطینی را در محوطه مسجد الاقصی ربودند.

به گفته شاهدان عینی بعد از ظهر دوشنبه صهیونیست ها به یک زن فلسطینی در مسجد الاقصی حمله کرده و او را ربوده و به یک ایستگاه پلیس در همان نزدیکی منتقل کردند.

فیراس الدیباس سرپرست سازمان اوقاف و امور اسلامی فلسطین در این باره گفت: نظامیان همچنین دو نگهبان مسجدالاقصی را برای بازجویی احضار کرده اند. این دو نگهبان به اسامی احمد دامیری و قاضی اصلیه، قصد داشتند مانع از حمله به زن فلسطینی شوند.

گفته می شود این حادثه درحالی رخ داد که پییش از آن ده ها شهرک نشین صهیونیست به محوطه مقدس مسجدالاقصی یورش بوده و اقدامات تحریک آمیز انجام دادند.

در اخباری مشابه دهه ها نظامی با حمله به محله وادی قدوم در شهر سیلوان، واقع در جنوب مسجدالاقصی، پس از مسدودسازی خیابان اصلی، به منازل مردم یورش برده و به تفتیش گسترده اقدام کردند.

ربودن کودکی در جنین

نظامیان همچنین شب دوشنبه یک کودک فلسطینی را از روستای یاباد در جنین، واقع در منطقه جنوبی کرانه باختری ربودند. گفته می شود نظامیان به خانه ها و مغازه های مردم یورش بردند.

به گفته شاهدان عینی محمد بلال ابوبکر 15 ساله از مدرسه ربوده شد.

 
https://www.masjed.ir/u/5KI

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن