پنج شنبه / ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۲
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۲۸۴۴
گزارشگر : محسن عزیزی

هنرمند ایتالیایی هدیه ویژه ای به مسجدی در آلمان اهداء کرد

سارافینو پاگتی، هنرمند ایتالیایی که ۵۰ سال در آلمان زندگی کرده، به خاطر خدمات مسجد، یک تابلوی طراحی «با کاشی شکسته» را به مسجد سلیمیه در شهر بامبرگ واقع در ایالت بایرن در آلمان اهداء کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از  آناتولی، یک هنرمند ایتالیایی، یک تابلوی طراحی هنرمندانه «با کاشی شکسته» را به مسجد سلیمیه در شهر بامبرگ واقع در ایالت  بایرن در آلمان اهداء کرد.

سارافینو پاگتی، که 50 سال در آلمان زندگی کرده و متخصص در طراحی و کار با کاشی و سرامیک می باشد گفت: وی این تابلو را به خاطر خدمات مسلمانان و مهمان نوازی آن ها به مسجد می دهد.

رفتار برادرانه مسلمانان

پاگتی گفت که ماه رمضان گذشته را در این مسجد ترکی سپری کرده است.

وی در ادامه افزود: هر زمان که من به اینجا می آیم، با یک خوش آمدگویی گرم از من استقبال می شود. من هرگز اینجا احساس بیگانه بودن نداشته ام و مسلمانان با من مثل یک برادر رفتار می کنند هیچ کس در تمام طول عمرم رفتار دلپذیری مانند محمد ستیندر، رئیس انجمن مسجد با من نداشته است. و به همین خاطر هم عاشق اینجا و جماعت مسلمانان هستم.

ستیندر رئیس جماعت مسلمانان از این طراح ایتالیایی به خاطر هدیه معنادارش تشکر کرده و گفت که این هنرمند تابلوی مسجد را در زمان بسیار کوتاهی آماده کرده است.

اعضای انجمن مسجد نیز یک قرآن و کتابی درباره دین اسلام به زبان آلمانی به او هدیه دادند.

https://www.masjed.ir/u/5Ld

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: