یکشنبه / ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۰۹:۲۵
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۲۸۶۴
گزارشگر : محسن عزیزی

شهادت ۴ فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر دیگر در درگیری های اخیر غزه

جنبش حماس از شهادت ۴ فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی یا در اثر استنشاق گازهای سمی در کرانه باختری و غزه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس با انتشار گزارشی اعلام کرد که در هفته گذشته به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی یا در اثر استنشاق گازهای سمی در کرانه باختری و غزه دست کم  ۴ فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر مجروح شده اند.

در این گزارش به ۱۱۶ مورد درگیری فلسطینیان و نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در شهرهای مختلف فلسطین اشاره شده و آمده است که در این هفته ۲۹۸ شهروند فلسطینی در اثر اصابت گلوله زخمی شده و یا در اثر استنشاق گازهای سمی دچار مسمومیت شده بودند که ۲۷۰ نفر از آنها در جریان درگیری های روز جمعه مجروح و یا مصدوم شده بودند.

این گزارش همچنین به شهادت ۲ جوان فلسطینی در جریان درگیری های روز جمعه که به «جمعه انقلابیون طرفدار قدس» موسوم شده بود، اشاره کرده و آورده است که یک جوان دیگر ساکن ام الفحم در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ هم به ضرب گلوله عناصر پلیس صهیونیستی در قدس به شهادت رسیده است.

روز یکشنبه گذشته هم یک جوان فلسطینی اهل شهرک بنی سهیلا در شرق خان یونس در اثر جراحت های وارده در درگیری های شرق این شهرک در جریان تظاهرات های حق بازگشت در تاریخ ۱۴ مه گذشته به شهادت رسید.

https://www.masjed.ir/u/5LT

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری