چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۱
سرویس : ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر : ۳۳۰۱۸
گزارشگر : میثم امام علی نیا
به همت مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام؛

اولین مدرسه مسجد محور راه اندازی شد

اولین مدرسه مسجد محور شهر ری، در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی ناحیه حضرت عبدالعظیم علیه السلاماولین مدرسه مسجد محور شهر ری درمقطع دوره اول ابتدائی پسرانه برای خانواده هایی که دغدغه ی تربیت دینی فرزندان شان را دارند با هدف تربیت نیروهای مومن و دانای انقلابی درسال تحصیلی۹۷_۹۸ راه اندازی می شود.
مدارس مسجد محور  با سابقه ۱۰ ساله در برخی از شهرستان ها از جمله مشهد مقدس تاسیس شده و موفقیت های بسیاری در زمینه تربیت و آموزش داشته اند.
 کادر دلسوز و مجرب، علمیت بالا و مهارت آموزی و استعداد یابی و پرورش آن از شاخصه های این مدارس است.
آموختن مهارت هایی مانند آشپزی، آموزش خیاطی و از این قبیل موارد برای دانش آموزان دختر و مهارت هایی مانند شناخت ابزار، پرورش گل و گیاه، معرق کاری، آشنایی با رایانه و ... برای متربیان پسر، استقبال خانواده ها و دانش آموزان در مدارس مسجد محور را افزایش داده است.

از مهم ترین عوامل جذب خانواده ها به مدارس مسجد محور فضای تربیتی و اطمینان از تربیت اسلامی و رشد معنوی فرزندان  (که گمشده بشر امروز است) می باشد.

در این مدرسه متربیان علاوه بر دروس رسمی و ثبت نمرات و اعطای مدرک آموزش و پرورش ، برخی دروس فوق برنامه مانند طب اسلامی وسنتی ، نجوم و مهارت هایی مانند معرق کاری ، کشاورزی ، سفال گری آموزش می بینند .

 علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام واقع در سه راه ورامین بسمت میدان معلم خیابان شهید محبتی(بابک) مراجعه و یا با شماره  09227805545 تماس حاصل نمایند.
 
https://www.masjed.ir/u/5Rh

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن