دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۷ / ۱۲:۵۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۳۳۰۸
گزارشگر : ایده ایده
طی مراسمی

تودیع و معارفه مدیر ناحیه شهید مطهری برگزار شد

طی مراسمی تودیع و معارفه مدیر ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، مراسم تودیع و معارفه حجج اسلام میرشاه ولد و حسن مزدجو در  ناحیه شهید مطهری مرکز رسیدگی به امور مساجد در سعادت آباد برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که با حضور ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد و معاونین و مدیران این مرکز برگزار شد، از زحمات چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین میرشاه‌ولد مدیر سابق ناحیه شهید مطهری تقدیر و حجت الاسلام حسن مزدجو به عنوان مدیر جدید این ناحیه معرفی شد.

گفتنی است حجت الاسلام مزدجو معاونت ناحیه شهید مطهری را عهده دار بود و در این مراسم طی حکمی از جانب حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به عنوان مدیر این ناحیه منصوب شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین میر شاه ولد ضمن تقدیر از حضور ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد از کمک‌ها و زحمات ایشان قدردانی کرد و در گزارشی عملکرد یازده ساله خود در سمت مدیریت ناحیه شهید مطهری را به اجمال توضیح داد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد طی سخنانی از زحمات حجت الاسلام میرشاه ولد تقدیر کرد.

در ادامه حکم تودیع حجت الاسلام میرشاه ولد و نصب حجت الاسلام مزدجو قرائت شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شمال شهر تهران و برخی از علما و ائمه جماعات آن ناحیه برگزار شد، حجت الاسلام مزدجو با قدردانی از ریاست مرکز گفت: امیدوار است که در این سمت بتواند به خوبی خدمت کند و به منویات مقام معظم رهبری و اهداف امور مساجد دست یابد.

 

https://www.masjed.ir/u/5Wp
تودیع و معارفه مدیر ناحیه شهید بهشتی
تودیع و معارفه مدیر ناحیه شهید بهشتی
تودیع و معارفه مدیر ناحیه شهید بهشتی
تودیع و معارفه مدیر ناحیه شهید بهشتی
تودیع و معارفه مدیر ناحیه شهید بهشتی
تودیع و معارفه مدیر ناحیه شهید بهشتی

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن