سه شنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۷ / ۱۸:۱۳
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۳۳۲۱
گزارشگر : محسن عزیزی
دبیرمجلس وحدت مسلمین ایالت سند:

آمریکا دشمن بشریت و عربستان خائن به اسلام است

حجت الاسلام و المسلمین مقصود دومکی در یک کنفرانس خبری گفت: آمریکا فقط دشمن جهان اسلام نیست، بلکه دشمن جهان بشریت است، به همین جهت حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواندند و عربستان نیز با دوستی با آمریکا و اسرائیل در حق جهان اسلام خیانت کرد است.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام و المسلمین مقصود دومکی دبیرمجلس وحدت مسلمین ایالت سند در یک کنفرانس خبری گفت: آمریکا فقط دشمن جهان اسلام نیست، بلکه دشمن جهان بشریت است، به همین جهت حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواند و عربستان نیز با دوستی با آمریکا و اسرائیل در حق جهان اسلام خیانت کرد و باعث ذلت و رسوایی خود شد.

وی افزود: ما از شیطان بزرگ و یارانش امید خیر نداریم زیرا در یمن توسط قدرت‌های متجاوز بدترین فاجعه انسانی واقع شده و هزاران انسان بی گناه از گرسنگی می میرند و کسانی که زنده مانده اند دارند به دست متحدان آل سعود جان می دهند.

حجت الاسلام دومکی تاکید کرد ما از همه مظلومان جهان در یمن و فلسطین و کشمیر و سایر نقاط جهان حمایت می کنیم و مجلس وحدت مسلمین همیشه در حمایت از مظلومین در صحنه بوده و خواهد بود.

وی در ادامه گفت: هزاران زائر کربلا در مرز تفتان دچار مشکلات فراوانی هستند و ما از عمران خان نخست وزیر پاکستان انتظار داریم برای حل مسایل زائرین اقدامات فوری انجام دهد و علاوه بر این در نقاط مختلف کشور کشتار شیعیان ادامه دارد و باید برای جلوگیری این کشتارها هم اقدامات فوری انجام شود .

 

https://www.masjed.ir/u/5YP

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: