پنج شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۷ / ۰۱:۱۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۳۶۵۴
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجد حضرت عبدالظیم حسنی(ع):

مسجد عبدالظیم حسنی(ع) با کمک مردم و خیران ساخته شد

حجت‌الاسلام خوش چشم گفت: مسجد حضرت عبدالظیم حسنی(ع) با کمک مردم شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان، و تعدادی از خیران شهر ری ساخته شد و مسئولان در این زمینه کمکی به ما نکردند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، «حجت‌الاسلام علی خوش‌چشم» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه فقر فرهنگی موجب بروز بسیاری از مشکلات در جامعه می‌شود، گفت: مسئولان برای رفع این فقر و مقابله با این مشکلات باید اهمیت فعالیت نهادها و مجموعه‌های دینی و فرهنگی را دریابند و برای تقویت آنها تلاش کنند.


وی با انتقاد از کم توجهی برخی مسئولان نسبت به وضعیت فرهنگی کشور، اظهار کرد: وقتی بسیاری از شهرک ها و مناطق مسکونی هیچ گونه امکانات فرهنگی، علمی و تفریحی ندارند، نسل جوان در معرض فساد و تباهی اعتقادی و اخلاقی قرار می گیرند.


امام جماعت مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ادامه با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی و اخلاص در جامعه حاکم شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شوند، خاطرنشان کرد: مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهر ری با کمک مردم شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان و خیران ساخته شد و مسئولان در این زمینه کمکی به ما نکردند.


وی گفت: مدیریت مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) کمک بسیاری به در زمینه ساخت این مسجد کردند و تعدادی از نیروهای بسیجی با جان و دل برای ساخت این مسجد قدم گذاشتند.


خوش‌چشم افزود: نماز جماعت در سه نوبت صبح، ظهر و شب، از 21 آذرماه 1397 در مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهر ری اقامه می شود و سایر برنامه‌های رایج در مساجد مانند مجالس روضه و قرائت ادعیه و زیارت‌های مذهبی در این مسجد برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: انشالله با کمک اهالی شهرک های مفتح، گلستان و ارغوان مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واحدهایی مانند خیریه، مهدکودک و درالقرآن را در این مسجد راه اندازی می کنیم.


امام جماعت مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: تلاش می کنیم اولا زمینه استقبال کلیه ساکنان شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان از این مسجد را فراهم کنیم، ثانیا برنامه‌های آموزنده و موثر فرهنگی و اعتقادی در این مسجد برگزار کنیم و ثالثا سایه محرومیت و ناهنجاری‌های فرهنگی را از این منطقه دور کنیم.


یادآور می‌شود، مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد و به همت و کمک‌های برخی از خیران شهر ری و تعدادی از اعضای پایگاه‌های بسیج مناطق اطراف، در شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان ساخته شد.

انتهای پیام/

https://www.masjed.ir/u/74s

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن