چهارشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۴
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۳۷۶۳
گزارشگر : محسن عزیزی
با سخنرانی نخست وزیر پاکستان؛

کنفرانس دو روزه بین المللی « رحمة للعاللمین» در پایتخت پاکستان آغاز شد

به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر اسلام (ص) کنفرانس بین المللی دو روزه « رحمت اللعاللمین» با سخنرانی نخست وزیر پاکستان و وزیر مذهبی امور این کشور در پایتخت پاکستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، به مناسبت سالروز ولادت باسعادت پیامبر اسلام (ص) کنفرانس بین المللی دو روزه «رحمة اللعاللمین» با سخنرانی عمران خان نخست وزیر پاکستان و وزیر مذهبی امور این کشور در پایتخت پاکستان آغاز به کار کرد.

در این کنفرانس مهمانان ویژه از جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن وحدتی شبیری جانشین  رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دکتر عمار نقشوانی از عراق، روحانیون معروف هند ، روحانیون معروف عربستان، شخصیت های دینی مصر، روحانیون پاکستان و مسئولین دولت پاکستان حضور داشتند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در سخنرانی خود گفت: در دوران کودکی من با اسلام خیلی آشنایی نداشتم و پدرم وقتی همراه با خود برای نماز می برد می رفتم اما خیلی آشنایی نداشتم و بعدا دورانی که من در تیم ملی کیریکت بازی می‌کردم یک روحانی را دیدم که مرا را بیشتر با اسلام آشنا کرد و بعد از مطالعه در مورد پیامبر اسلام (ص) زندگی من تغیر کرد.

وی افزود: پیامبر اسلام "رحمة للعالمین" هستند  و مسلما تکفیری های که مدعیان پرچمداری اسلام هستند هنوز با سیره پیامبر اسلام (ص) آشنایی ندارد.

گفتنی است این کنفرانس فردا با سنخرانی پایانی رئیس جمهور پاکستان پایان می یابد.

https://www.masjed.ir/u/6W9

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: