شنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۷ / ۲۱:۴۳
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۳۹۲۳
گزارشگر : محسن عزیزی

«دانشنامه قرآنی» در لاهور پاکستان رونمایی شد+تصاویر

مراسم رونمایی از دانشنامه قرآنی با حضور شیخ الاسلام دکتر طاهرالقادری مؤلف این کتاب و از اقشار مختلف مردم در لاهور برگزار شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، مراسم رونمایی از دانشنامه قرآنی با حضور شیخ الاسلام دکتر طاهرالقادری مؤلف این کتاب و اقشار مختلف مردم در سالن اقبال لاهوری برگزار شد.

در این مراسم شیخ الاسلام دکتر طاهرالقادری روحانی معروف اهل تسنن پاکستان، چوهدری محمد سرور استاندار ایالت پنجاب، صاحبزاده سید سعید الحسن شاه وزیر امور مذهبی پنجاب، نخست وزیر آزاد کشمیر و شخصیت های سیاسی مذهبی این کشور حضور داشتند.

دکتر طاهرالقادری مؤلف دانشنامه قرآنی در سخنرانی خود در این مراسم گفت: آرزو دارم که همه مردم به قرآن عمل کنند و روابط خود با قرآن کریم را دوباره آغاز کنند و من بر این باورم کتاب «دانشنامه قرآنی» برای ارتباط با قرآن به مردم کمک خواهد کرد.

وی افزود: در آیه ها و حروف قرآنی مفاهیمی وجود دارد که انسان ها با علوم ظاهری می‌توانند بفهمند، اما گاهی مفهمومی در قؤآن نهفته است که انسان از فهم آن ناتوان است و «دانشنامه قرآنی» برای فهم این مفاهیم به خوانندگان کمک می کند و تشنگی مردم به علوم قرآن را برطرف خواهد کرد.

مؤلف دانشنامه قرآنی در پایان اظهار داشت: کتاب دانشنامه حدیثی نیز در 15جلد آماده شده است که بیش از 50 هزار موضوع مختلف حدیثی دارد و ماه ربیع سال آینده رونمایی خواهد شد.

https://www.masjed.ir/u/72G

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن