پنج شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۷ / ۱۸:۴۰
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۳۹۵۵
گزارشگر : محسن عزیزی

شرکت ارتباطات مالزیایی نرم افزار کاربردی «عبادت» راه اندازی کرد

نرم افزار کاربردی «عبادت» به کاربران مسلمان دارنده گوشی های همراه هوشمند در اعمال دینی از جمله نماز، دعا، حج، روزه و غیره کمک رسانی کرده و خدماتی را برای تسهیل امور عبادی ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، یک شرکت مخابراتی شناخته شده در مالزی، اقدام به تهیه نرم افزار کاربردی جدیدی برای کاربران مسلمان کرده است.

 شرکت ارتباطات دیجی امروز از راه اندازی نرم افزار اسلامی در گوشی های همراه هوشمند با نام «عبادت» خبر داد و افزود: این نرم افزار به کاربران کمک می کند به سهولت بتوانند مسئولیت های دینی خود را ایفا کرده، دعاها و نمازهایشان را به موقع بخوانند، جهت قبله را در هر جایی که باشند بیابند و زمان دقیق عبادات را بدانند.

این نرم افزار جنبه های دیگری نیز دارد که برای کاربران قابل استفاده هستند از جمله اینکه مشتریان می توانند به صورت رایگان از نسخه نوشتاری و صوتی قرآن مجید بهره مند شده و همچنین از مکان نزدیک ترین مسجد آگاهی پیدا کنند. زمان اذان، مجموعه دعاهای مرتبط، تقویم اسلامی از جمله تعطیلات، تقویم زکات، بیانات الهام بخش و دعاهای روزانه، تقویم کامل ماه مبارک رمضان همراه با زمان افطار و سحری نیز از دیگر بخش های این نرم افزار می باشند.

کاربران این نرم افزار همچنین می توانند ویدئوهای زنده ای از مراسم سالانه حج در مکه و مدینه را از طریق نرم افزار مشاهده کرده و مجموعه ای از انیمیشن ها و کاغذ دیواری های اسلامی را بارگیری کنند.

نرم افزار عبادت به صورت رایگان در گوگل پلی استور گذاشته شده و بر روی گوشی های اندروید قابل نصب است.

لازم به ذکر است دیجی، شرکت مخابراتی مالزیایی است، که در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه، اینترنت و پهنای باند فعالیت می‌نماید. شرکت دیجی در سال ۱۹۹۵ توسط شرکت نروژی تله ‌نور راه‌ اندازی شد و هم ‌اکنون به همراه شرکت‌هایی چون مکزیس و اکسیانا یکی از بزرگترین ارائه‌کنندگان شبکه موبایل مالزی به شمار می‌آید.

 
 
 
 
https://www.masjed.ir/u/74y

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: