دوشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۳
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۵۱۱
گزارشگر : ایده ایده
برای پنجمین بار

کتاب «به باغ خدا برویم»، آثار برکات حضور در مسجد منتشر شد

کتاب «به باغ خدا برویم» نوشته حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی پیرامون آثار برکات حضور در مسجد از سوی انتشارات بهار دلها منتشر شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، کتاب «به باغ خدا برویم» نوشته «حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی» مشتکل بر 72 صفحه برای پنجمین بار از سوی انتشارات بهار دلها چاپ و روانه بازرا کتاب شد.

 

طرح یک دوستی، ثواب قدم بسوی مسجد، چگونه به آرزویم برسم، بیا خود را بیمه کم، من سئوال مهمی دارم، چه کنم از گناه پاک شوم، یک جای مسجد نماز نخوان، بهشت مشتاق کیست ، بیا به زیرات خدا برویم و مسجدی که دلش تنگ می شود از جمله عناوین کتاب« به باغ خدا برویم» است.

 

آیا می دانید مسجد خانه دوست است و در آنجا می توان براحتی به دریایی از رحمت و مهربانی رسید؟، آیا می دانید که بهشت مشتاق کسی است که دل در گروی عشق مسجد داشته باشد؟،می دانید که قلب مسجد برای حضور من و تو تنگ می شود؟ از جمله سئوالاتی است که حجت الاسلام خدامیان آرانی در ابتدای کتاب « به باغ خدا برویم» آورده است تا مخاطب را در مورد مسجد و آثار حوز در مسجد به تفکر  و تامل وادارد.

 

گفتنی است، کتاب « به باغ خدا برویم» نوشته «حجت الاسلام خدامیان آرانی» مشتمل بر 72 صفحه با فیمت 3000 تومان در قطع رقعی از سوی انتشارات بهار دلها چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

شبستان
https://www.masjed.ir/u/7nl

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری