چهارشنبه / ۱ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۸:۱۱
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۵۲۷
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید محلاتی، خبر داد

مجموعه دانشنامه اخلاقی شیعه رونمایی می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین معراجی گفت: ۸ جلد از مجموعه دانشنامه اخلاقی شیعه با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در «مسجد علی بن الحسین (ع)» رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی معراجی» مدیر ناحیه شهید محلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با شبستان با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از ائمه جماعات مساجد تهران، اهل تحقیق و قلم هستند، گفت: این ائمه جماعات ضمن موفقیت در مدیریت مطلوب مساجد، در کارهای پژوهشی و نویسندگی نیز صاحب مهارت و توانمندی هستند و به صورت مستمر آثار ارزشمندی در حوزه های علمی، فرهنگی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی با رویکرد دینی از آنان منتشر می شود.
 
مدیر  ناحیه شهید محلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: در همین راستا 8 جلد از مجموعه دانشنامه اخلاقی شیعه، سه شنبه، ۷ اسفندماه (در شام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)) در «مسجد علی بن الحسین(ع)» رونمایی می شود.
 
وی اضافه کرد: حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در این مراسم سخنرانی می کند و سپس این آثار توسط جمعی از علما ائمه جماعات مساجد تهران، رونمایی می شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معراجی گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حاتم پوری، امام جماعت مسجد امام علی بن حسین(ع)، نویسنده 8 جلد از مجموعه دانشنامه اخلاقی شیعه است که البته تاکنون 18 جلد از آن منتشر شده است و تالیف مجلدات دیگر آن، همچنان ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: همچنین جشن میلاد با سعادت ام ابیها، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا(س) (و روز مادر و روز زن) با مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) در مسجد علی بن الحسین(ع) برگزار می شود.
 
یادآور می شود، مسجد امام علی بن حسین(ع) در تهران، بلوار ابوذر، پایین تر از بزرگراه شهید محلاتی، بین پل سوم و چهارم، واقع شده است.
شبستان
https://www.masjed.ir/u/7nQ

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن