پنج شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۵
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۴۵۳۵
گزارشگر : محسن عزیزی

مراسم درهای باز مسجد اعظم پونه، غیرمسلمانان هند را تحت تاثیر قرار داد

درحالی که حداقل یکصد تن از غیرمسلمانان از مذاهب مختلف روز شنبه در مراسم روز درهای باز مسجد پونه در هندوستان شرکت کردند، بسیاری از آنان پاسخ پرسش هایشان درخصوص دین اسلام را به دست آوردند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حداقل 100 نفر از مذاهب مختلف روز شنبه در مراسم «روز درهای باز» در مسجد اعظم شهر پونه در هندوستان شرکت کردند.

 آلیشا کارپی یک دانشجوی حقوق سال دوم از کالج نیولا که در این مراسم شرکت کرده گفت: می خواستم بیشتر درباره مذهب بدانم برای همین به اینجا آمدم.

سوآتی توری، که از شهر جایپور به بازدید از مسجد آمده گفت: من در منطقه ای زندگی می کنم که بیشتر همسایگانم مسلمان هستند. همیشه کنجکاو بودم درباره مسلمانانی که در مسجد عبادت می کنند بیشتر بدانم.

وی افزود: دیدن عبادت مسلمانان در مسجد و پنج وعده نماز روزانه آن ها برایم جالب بود.

سونیاجیتا تیواری نیز که از شهر دیگری آمده گفت: من همیشه سئوالاتی داشتم و "الله" را نمی شناختم و نمی دانستم اذان چیست و اکنون پاسخ پرسش هایم را گرفته ام.

دیندارا راجپورهیت از راجستان نیز گفت که بسیاری از سوءبرداشت هایش درباره دین اسلام از بین رفته و افزود: اینجا فضای مناسبی برای یافتن پاسخ پرسش هایمان درباره دین اسلام می باشد.

 یک بازرس پلیس هندو نیز درباره بازدید از مسجد گفت: این مسجد در محدوده کاری من است و من تاکنون به مساجد زیادی رفته ام و دیدن مردم و پیروان ادیان مختلف همه در یک جا برایم بسیار جالب است.

https://www.masjed.ir/u/7o5

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: