شنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۸
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۶۰۰
گزارشگر : ایده ایده
در بازخوانی یک تفاهم نامه صورت گرفت

ارائه تسهیلات به نیازمندان در مراکز نیکوکاری

مراکز نیکوکاری و استفاده از ظرفیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای اعطای وام بدون بهره به نمازگزاران نیازمند با پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ جلسه بازخوانی تفاهم نامه کمیته امداد و مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ به ابتکار ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.
 
این جلسه با حضور حجت الاسلام مجیدی مدیر ناحیه نواب صفوی و مدیران کمیته امداد مناطق ۱۰ ،۱۱ ،۱۶ و ۱۹ در دفتر این ناحیه برگزار شد.
 
در این جلسه تفاهم نامه، کمیته امداد و مرکز رسیدگی به امور مساجد بازخوانی و ظرفیت های موجود آن برای تعامل بیشتر و کمک به محرومان بررسی شد.
 
با توجه به ایام برگزاری جشن نیکوکاری، گام نخست این همکاری و هم افزایی آغاز شد و استمرار آن جهت جلوگیری از موازی کاری در عرصه ارائه تسهیلات به مددجویان و نیازمندان مساجد در دستور کار قرار گرفت.
 
در ادامه این جلسه، شناسایی و معرفی مساجد مستعد برای راه اندازی مراکز نیکوکاری و استفاده از ظرفیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای اعطای وام بدون بهره به نمازگزاران نیازمند با پشتیبانی کمیته امداد، مد نظر قرار گرفت.
https://www.masjed.ir/u/7qe

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری