چهارشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۱
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۶۴۸
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجد هدایت، اعلام کرد

جمع‌آوری اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان در «مسجد هدایت»

حجت الاسلام والمسلمین تهرانی گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و همچنین چند کامیون اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان در مسجد هدایت جمع‌آوری شده است و این حرکت مردمی و خودجوش در این مسجد، همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام والمسلمین «علی تهرانی» در گفت‌و‌گو با شبستان، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی مساجد استان تهران به منظور کمک رسانی منسجم‌تر به آسیب دیدگان سیلاب های اخیر در کشورمان، گفت: استان تهران به عنوان استان معین در کمک به سیل زدگان استان خوزستان انتخاب شده است از این رو سه شنبه (20 فروردین ماه) جلسه هم اندیشی با حضور ائمه جماعات مساجد تهران در سالن محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.
 
امام جماعت مسجد هدایت افزود: مدیران مرکز رسیدگی به امور مساجد و ائمه جماعات مساجد تهران در این نشست هم اندیشی، با اشاره به جمع آوری کمک های گسترده در این خانه های خدا برای یاری رسانی به آسیب دیدگان در عید نوروز، بر لزوم ارسال این کمک ها از طریق سازمان های مربوطه تاکید کردند.
 
وی در ادامه با اشاره به جمع آوری کمک های مردم در مسجد هدایت خیابان جمهوری اسلامی تهران، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 400 میلیون ریال به صورت نقدی و همچنین چند کامیون اقلام مورد نیاز از سوی نمازگزاران این مسجد جمع آوری شده است و این حرکت مردمی و خودجوش، همچنان ادامه دارد.                                
 
تهرانی گفت: ما صبح روز چهارشنبه (21 فروردین ماه) بخش نخست کمک های جمع آوری شده را به سازمان های مربوطه تقدیم می کنیم تا انشاءلله هرچه زودتر به دست آسیب دیدگان سیلاب های اخیر در استان های خوزستان و لرستان برسد.
 
امام جماعت مسجد هدایت افزود: مردم متدین و بزرگوار ایران همیشه یاری گر نیازمندان و آسیب دیدگان بلایای طبیعی و غیر طبیعی هستند و پس از وقوع سیلاب های اخیر در کشورمان نیز دست کمک رسان خود را به نشانه حماات جدی از هموطنانمان آسیب دیده و داغدارمان بالا برده اند. با وجود این، مسئولان باید بازنگری جدی در مدیریت بحران کنند و اجازه ندهند از این پس، بارش رحمت الهی، به دلیل برخی از سوء مدیریت ها موجب بروز مشکل در برخی از نقاط کشورمان شود.
 
وی خاطرنشان کرد: نمازگزاران و اعضای هیات امنای مسجد هدایت به دلیل اینکه این خانه خدا در همسایگی ساختمان پلاسکو واقع شده است، تجربه خوبی در مدیریت صحیح کمک های مردمی برای یاری رسانی به آسیب دیدگان حوادث مختلف دارند بنابراین در جریان جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده، به خوبی عمل کرده اند تا اولا اقلام ضروری، جمع آوری و ثانیا، هرچه سریع تر به دست آسیب دیدگان برسد.

 

شبستان
https://www.masjed.ir/u/7se

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: