چهارشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۷:۴۹
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۴۶۵۰
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص):

اهالی مسجد، بسیجی هستند و به پاسداران افتخار می‌کنند

آیت‌الله نجفی گفت: اهالی مساجد همگی بسیجی و انقلابی هستند و به نیروهای مخلص و جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ آیت‌الله «ضیاءالدین نجفی» در گفت‌و‌گو با شبستان، با اشاره به بیانیه دونالد ترامپ؛ رئیس جمهوری آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دشمن با این کار قصد دارد میان صفوف متحد و یکپارچه ملت ایران شکاف ایجاد کند اما بداند ما تحت هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود و همدلی و وحدت خود را تحت هر شرایطی حفظ می کنیم.

 

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص) افزود: اهالی مساجد همگی بسیجی و انقلابی هستند و به نیروهای مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنند همانطور که مساجد خاستگاه تشکیل بسیج و سپاه در اوایل انقلاب بودند.

 

تولیت حوزه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در ادامه با اشاره به برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه –میلاد امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت علی اکبر (ع) _ با حضور گروه های مختلف مردم از جمله روحانیون و طلاب در مسجد جامع نبی اکرم (ص) تهران، خاطرنشان کرد: ما در جریان برگزاری این برنامه مردم را به درس گرفتن از پیام های نهضت حضرت سیدالشهدا(ع)، ایثار حضرت ابوالفضل(ع) و نقش بیدارگرانه امام زین العابدین(ع) توصیه کردیم.

 

 

آیت‌الله نجفی در ادامه با ابراز تاسف از جان باختن تعدادی از هموطنانمان و آسیب دیدن خانه ها، زمین های کشاورزی و املاک برخی دیگر از ایرانیان در سیلاب های اخیر، گفت: مساجد این بار نیز و پیش از صدور هر بیانیه یا دستورالعلمی، به کمک آسیب دیدگان بلایای طبیعی در کشور شتافتند و جمع آوری کمک های مردم در مساجد همچنان ادامه دارد.

 

این نماینده ولی فقیه و مراجع معظم تقلید تاکید کرد: نمازگزاران مسجد جامع نبی اکرم(ص) نیز کمک های نقدی و غیر نقدی قابل توجه ای برای کمک به آسیب دیدگان در سیلاب های اخیر جمع آوری کردند. ضمنا ما نیز برای آمرزش جان باختگان و تسلی خاطر و صبوری بازماندگان این حادثه تلخ، دعا کردیم.

 

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص) افزود: بارش باران و برف، رحمت الهی است به ویژه اینکه کشور چند سالی با کم آبی و در برخی از مناطق، با خشکسالی دست در گریبان بود. اینکه گاهی بارش باران تبدیل به حادثه ای تلخ می شود، به رفتار ما و همچنین عملکرد مسئولان در مدیریت سدها، جنگل ها و منابع طبیعی بستگی دارد.

 

این نویسنده و پژوهشگر حوزوی در ادامه با اشاره به شعار سال 1398 "رونق تولید" ابراز امیدواری کرد: مساجد، حوزه های علمیه، دانشگا ها و همه نهادهای دینی، انقلابی و مردمی، پیشگام تحقق این شعار در سطحی وسیع در سراسر کشور شوند به طوری که مردم هر روز بیشتر از گذشته، به خرید کالاهای مرغوب ایرانی ترغیب شوند.

 01

شبستان
https://www.masjed.ir/u/7sh

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: