یکشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۶
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۷۶۹
گزارشگر : ایده ایده
همزمان با ماه مبارک رمضان

ایستگاه‌ سلامت در مساجد جنوب شرق تهران برپا می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ از برپایی ایستگاه‌های سلامت و تغذیه سلامت در مساجد جنوب شهرتهران همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، «اکبر مختاری»، با اعلام ویژه برنامه های مساجد منطقه ۱۵ همزمان با ماه مبارک رمضان گفت: ایستگاه های سلامت در مساجد محله های رضویه، ابوذر، بروجردی، هاشم آباد، افسریه جنوبی و مظاهری همزمان با ماه ضیافت الله بر پا است و این مساجد به ارائه خدماتی چون غربالگری قند و فشار خون، ویزیت رایگان پزشکی، مشاوره تغذیه ، روانپزشکی و ارائه محصولات ارگانیک می پردازند.
 
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: بیش از 20 کارگاه آموزشی با موضوع تغذیه سالم در سرای محله محلات 20 گانه، همایش های سلامت با عناوینی همچون سلامت روان و روزه داری ، تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان، پیشگیری از بیماری های گوارشی، تغذیه مناسب برای افطاری و سحری، پیشگیری از دیابت و سایر موضوعات سلامت محور در مساجد محله های کیانشهر شمالی، مشیریه، مسعودیه، افسریه شمالی، مظاهری، ولیعصر(عج)، مینابی و والفجر به اجرا در می آید.
 
 
بنابرگزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ مختاری از تشکیل کمپین تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه ها، ظروف و محصولات پلاستیکی و جایگزینی کردن مواد قابل بازیافت غیر پلاستیکی در مساجد خبر داد و افزود: علاوه بر این، اعضای کانون خادمین سلامت مساجد با مشارکت سازمان آتش نشانی از سیستم تهویه، سیستم برق، کپسول های آتش نشانی و وجود ملزومات شوینده و بهداشتی مساجد بازدید می کنند.
 
 
یادآور می شود، برنامه ها ی سلامت محور تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و علاقه مندان به منظور بهره مندی و کسب اطلاع می توانند به خانه های سلامت واقع در سرای محله خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

https://www.masjed.ir/u/7x3

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن