دوشنبه / ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۶
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۹۰۴
گزارشگر : ایده ایده
باحضور جعفر فردی برگزار می شود

محفل قرآنی «ربیع القلوب» در مسجد امام(ره)

هفتمین محفل قرآنی «ربیع‌القلوب» باحضور جعفر فردی دارنده مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ هفتمین محفل بزرگ قرآنی «ربیع‌القلوب» چهارشنبه 17 مرداد‌ماه با حضور جعفر فردی دارنده مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و عنوان دوم مسابقات بین‌المللی مالزی در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران برگزار می‌شود.
در این محفل گروه مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن شمس هم به اجرای برنامه‌ می‌پردازد، همچنین برخی قاریان جوان و ممتاز قرآن کریم در این برنامه به تلاوت می‌پردازند.

این برنامه با همت دارالقرآن مسجد جامع امام خمینی(ره) به صورت ماهانه برگزار و در آن قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم به همراه قاریان جوان و گروه‌های برتر مدیحه‌سرایی به اجرای برنامه می‌پردازند.

  محفل قرآنی «ربیع القلوب» در مسجد امام

تاکنون قاریانی چون احمد ابوالقاسمی، کریم منصوری، محمد‌رضا پورزرگری، رحیم خاکی، محمد‌حسین سبز‌علی و محمد‌حسین سعیدیان به همراه برخی قاریان جوان در محفل ابیع‌القرآن به تلاوت پرداخته‌اند.

علاقه‌مندان به حضور در این محفل می‌توانند چهارشنبه 17 مرداد‌ماه از نماز ظهر در مسجد امام خمینی(ره) واقع در بازار تهران حضور به هم رسانند.
https://www.masjed.ir/u/7Bd

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: