سه شنبه / ۵ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۵۲۴۱
گزارشگر : ایده ایده

جلسات مشاوره در مسجد امام سجاد(ع)

سلسله جلسات مشاوره خانواده و حقوقی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با حضور کارشناسان در مسجد جامع امام سجاد(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد ؛ سلسله جلسات مشاوره حقوقی و خانواده دوشنبه و سه شنبه هر هفته در مسجد جامع امام سجاد(ع) برگزار می شود.

 
 
بر اساس گزارش شبستان، سلسله جلسات مشاوره خانواده با حضور حجت الاسلام محمودی، روزهای سه شنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء و  سلسله جلسات مشاوره حقوقی با حضور مهدی ستارنژاد، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای تهران روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۵تا ۱۷ در این مسجد برگزار می شود.
 
 
ویژه برنامه «آینده فرزندانمان را از مسجد بسازیم» از دیگر برنامه های مسجد جامع امام سجاد(ع) است که با هدف ارایه مشاوره های لازم به جوانان و نوجوانان برگزار می شود. در این سلسله جلسات، مشاوره و روان شناسی در موضوعات مدیریت رفتار در خانواده، کنترل رفتار، مدیریت فضای مجازی، شیوه های ارتباط موثر مورد توجه قرار گرفته و با استقبال گسترده خانواده ها روبرو شده است.
 
 
بنابراین گزارش، برگزاری جلسات بحث و نقد سیاسی، نقد فیلم، تشکیل حلقه های صالحین، طرح مباحث اخلاقی و بیان مسائل شرعی از دیگر برنامه های این مسجد است. همچنین برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان پسر هم در این مسجد چندین سال است که با استقبال بالای مخاطبان برگزار می شود.
 
 
گفتنی است، مسجد جامع امام سجاد(ع) در فلکه دوم صادقیه، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، جنب بوستان صبا واقع شده است.
 
 
https://www.masjed.ir/u/7MR

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری