چهارشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۸ / ۲۳:۵۲
سرویس : مسجد سیدالشهداء (ع)
کد خبر : ۳۵۲۶۳
گزارشگر : مدیر مدیر

پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد به بسیجیان

پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد به بسیجیان عزیز در راستای لبّیک به توصیه ی امام خامنه ای (مدّظلّه العالی)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

به فرموده ی مقام معظّم ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدّظلّه العالی) تشکیل بسیج مستضعفین یک ابتکار بی‌بدیل از جانب امام بزرگوار بود که مبتنی بر اندیشه ی انقلاب و اسلام شکل گرفت و اکنون بسیج شاید بزرگترین شبکه مردمیِ فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا باشد؛ هنر امام (رضوان الله علیه) این بود که این پدیده ی بی‌نظیر را از دل کوچه پس کوچه‌های شهرها و از متن مردم شکل داد.

بسیجیان عزیز!

رهبر معظّم انقلاب اسلامی در توصیه ای مدبّرانه و حکیمانه، از شما مجاهدان انقلابی خواستند که  ارتباطات خود را با مساجد تقویت کنید چرا که بسیج متولّد مساجد است؛

مرکز رسیدگی به امور مساجد، در جهت لبّیک به این توصیه ی نورانی، آمادگی ائمّه ی محترم جماعات -که خود مفتخر به عنوان مقدّس بسیجی هستند- را نسبت به استقبال گرم و خاضعانه از حضور مستمر و فعّال شما جوانان مؤمن انقلابی، بهره بردن از اندیشه ی سلیم و نیروی جوانی شما فرزندان عزیز نظام مقدّس جمهوری اسلامی را اعلام می دارند.

خادمان شما در مساجد سراسر کشور، منتظر قدوم پُر خیر و برکت بسیجیان خدوم و مخلص می باشند و اطمینان دارند با حضور پُر شور و شعور جوانان دغدغه مند و مجاهدان پُر انگیزه ی بسیجی، آرمان های مقدّس و نورانی امامین انقلاب اسلامی تحقّق یافته و فعّالیت های فکری، فرهنگی و جهادی در سطح جامعه گسترش خواهد یافت.

  بی شک این حضور گسترده، با نشاط و مجاهدانه زمینه ساز تحقّق گام دوّم انقلاب خواهد بود و به فضل الهی با عنایات خاصّه ی  امام عصر ارواحنا فداه و همچنین ادعیّه ی زاکیه ی زعیم عالیقدر انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدّظلّه) تمدّن نوین اسلامی رقم خواهد خورد. ان شاء الله تعالی

https://www.masjed.ir/u/7Nd

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن