سه شنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۰
سرویس : مسجد ایده
کد خبر : ۳۵۲۹۰
گزارشگر : ایده ایده
ایده مسجدی

بایسته‌های تبلیغ از منظر رهبر انقلاب

بایسته‌های تبلیغ، توشه‌ای ارزشمند برای همه مبلغان دینی است که از سوی مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) خطاب به همه مبلغان ایراد گردیده است:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد، مسجد ایده؛ محرم که می‌رسد، فصل سفرهای تبلیغی طلاب و معلمان علوم دینی به نقاط مختلف کشور، در شهر و  روستا آغاز می‌گردد. گویی محرم بهانه تبلیغ می‌شود تا یک بار دیگر در عزمی جهادین، پیام حق و حقیقت دین مبین اسلام، به همه مردم ارائه گردد. چنانچه این مهم، از منظر مهمترین مقام تبلیغی جامعه هم، مورد عنایت قرار گرفته و توصیه‌هایی ارزشمند خطاب به مربیان و رحانیون مبلغ صورت گرفته است.

نوشتار زیر، معرفی است کوتاه و مختصر بر اثر ارزشمند "بایسته‌های تبلیغی از منظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)" :

 

شناسنامه کتاب

عنوان کتاب: بایسته‌های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

گردآورنده: احسان بابائی

سال چاپ: ۱۳۹۴ شمسی

ناشر: دفتر نشر معارف

بایسته‌های تبلیغ، توشه‌ای ارزشمند برای همه مبلغان دینی است که از سوی مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) خطاب به همه مبلغان ایراد گردیده است:

 

معرفی کتاب

در این اثر تلاش شده است تا دیدگاه‌های رهبر عالیقدر انقلاب‌اسلامی حضرت آیت‌‏الله خامنه‌ای (دامت‌برکاته) که خود از سرآمدان و الگوهای تبلیغ دینی در شکل و محتوا محسوب می‌‏گردد در زمینه بایسته‌های تبلیغ ارائه شود. سرفصل‌های مهم توصیه‌های ایشان خطاب به مبلغین دینی عبارت است از:
اهمیت و جایگاه تبلیغ، شرایط مبلغ مانند خودسازی و رشد اخلاقی و علمی، بایسته‌های تبلیغ، محیط‌های تبلیغی مختلف مانند مسجد، دانشگاه، امامت جمعه، محیط نظامی، محیط رسانه‌‌ای و مجالس عزای سیدالشهدا(ع)، مسئولیت مبلغین در خرافه‌زدایی و بدعت‏‌زدایی، صیانت از وحدت اسلامی و در نهایت بایسته‌های نحوه ارتباط با نظام اسلامی.
این کتاب در هفت فصل: «اهمیت و جایگاه تبلیغ»، «شرایط کلی مبلغ»، «بایسته‌های تبلیغ»،«محیط‌های تبلیغی»، «خرافه‌زدایی و بدعت‌ستیزی»، «وحدت اسلامی»، «تبلیغ و نظام اسلامی» تدوین شده است.

 

خرید کتاب

جهت خریداری این اثر ارزشمند، می‌توانید به سایت دفتر نشر معارف مراجعه کنید و یا با شماره  02166575638 تماس حاصل فرمایید.

 

https://www.masjed.ir/u/7NS

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن