دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۵
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۵۴۹۱
گزارشگر : ایده ایده
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد

حمایت از مساجد مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت‌الاسلام ذاکر با اعلام حمایت مادی و معنوی از مساجد مستقر در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: همه مساجد پایتخت برای دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌هایی اعم از برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی ایستگاه‌های سلامتی را اجرا می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد،  حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در گفت و گو با شبستان از حمایت مرکز رسیدگی به امور مساجد از مساجد مستقر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبرداد و اظهار کرد: 27 مسجد در مسیر راهیپیمایی 22 بهمن قرار دارد، که مرکز رسیدگی به امور مساجد از این مساجد حمایت های مادی و معنوی خواهد داشت، تا این مساجد برای شرکت کنندگان در مسیر راهپیمایی برنامه های فرهنگی تدارک ببینند. 
 
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: جلسات کارگروه تخصصی کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی نیز در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است، ضمن اینکه با مسئولان مساجدی که در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن واقع شده‌اند، جلساتی در حال برگزاری است تا امسال با شور و اشتیاق خاص برنامه های این ایام را اجرا کنند. 
 
حجت الاسلام ذاکر تصریح کرد: ویژه نامه دهه فجر انقلاب اسلامی در پایگاه تخصصی مسجد بارگذاری شده است و اینفوگرافی نیز به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی آماده شده و در اختیار مساجد قرار می گیرد.
 
وی از برپایی نمایشگاه تخصصی «مدیریت مسجد» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بسته پیشنهادی مرکز رسیدگی به امور مساجد به همین مناسبت تهیه و به مساجد استان تهران ابلاغ می شود. 
 
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: همه مساجد استان تهران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های ویژه ای همچون برگزاری مسابقات فرهنگی، جلسات سخنرانی و برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی را اجرا می کنند.
https://www.masjed.ir/u/7UN

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن