شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۷:۰۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۵۵۳۶
گزارشگر : ایده ایده

آغاز مسابقه ملی «۱۲ تا ۱۲» در حرم منور رضوی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب ‌

در آستانه ورود به چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه بزرگ ملی «۱۲ تا ۱۲» (۱۲ بهمن تا ۱۲ فروردین) با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ این مسابقه بزرگ در هفت محور متنوع نظیر خوانش متن بیانیه، ارائه ایده، تولید فیلم و پادکست، ارسال آثار هنری در قالب‌های مختلف از قبیل نقاشی، خوشنویسی، طراحی، شعر و داستان با همکاری اعتاب مقدسه و مراکز فرهنگی کشور و با محوریت بارگاه منور امام هشتم(ع) اجرا می‌شود.
 
مسابقه بزرگ ملی «12 تا 12» با رویکرد ارائه راهکارها برای نقش آفرینی اعتاب مقدسه و موضوع تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جمع بندی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت haram.razavi.ir و شرکت در این مسابقه  یکی از برندگان این رقابت فرهنگی و ملی باشند.

 

این مسابقه شامل 88 + 888 جایزه ویژه از قبیل سفر به کربلای معلی، نگین انگشتری متبرک حرم مطهر رضوی، اقامت و پذیرایی با خانواده در مشهد مقدس و قم، شرکت در مراسم غباروبی و صدها هدیه متبرک و ارزشمند رضوی است.
 
همچنین هر فرد می‌تواند در یک یا چند محور از محورهای هفتگانه در این مسابقه شرکت کند و شرکت در محورهای مختلف فرصت برنده شدن را افزایش می‌دهد.

 

مسابقه ملی «۱۲ تا ۱۲»

  

دانلود پوستر اصلی

https://www.masjed.ir/u/7Wc

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری