دوشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۷۱۶
گزارشگر : ایده ایده
با حکم سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد صورت گرفت

حکم ابقاء و انتقال معاونین و مدیران مرکز رسیدگی به امور مساجد در دوره جدید

سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد، حکم ابقاء و انتقال معاونین و مدیران مرکز رسیدگی به امور مساجد در دوره جدید را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ حجت الاسلام والمسلمین نوری سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد، حکم ابقاء ، انتقال و معرفی اعضاء شورای معاونان و مدیران نواحی این مرکز را در دوره جدید را صادر کرد.
 

متن این حکم به شرح زیر است؛

برادران ارجمند و همسنگران معزّز مرکز رسیدگی به امور مساجد
 
  با سلام و احترام، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و استعانت از عنایات حضرت ثامن الحجج، امام رضا (علیه السلام) به منظور تثبیت فضای مدیریتی مرکز طی دوره سه ماه پیش‌رو ، سرعت‌بخشی به اجرای برنامه های مصوّب سال جاری ، ذیل راهبردهای ابلاغی در قالب ساختار رسمی تشکیلات با جدیت و معطوف به نتیجه باید دنبال گردد. به موجب این حکم ، اعضای محترم شورای معاونان و مدیران محترم نواحی ، به شرح زیر ابقاء ، معرفی یا منتقل می‌شوند و تدابیر بهره مندی از سرمایه انسانی متخصص در حوزه مساجد ، اعلام می گردد:
 
الف) جناب حجت الاسلام ذاکر در معاونت فرهنگی ـ اجتماعی ، جناب حجت الاسلام احمد پرویزی در معاونت جذب و آموزش ،‌ جناب آقای محسن ولیئی در معاونت اجرایی ، جناب حجت الاسلام علی سعیدیان در دفتر حقوقی ، جناب حجت الاسلام عبدالله توانا در دفتر مطالعات ، جناب آقای محمد مراد پور در دفتر طرح و برنامه و جناب آقای سجاد اسم حسینی در روابط عمومی ابقا می‌شوند.


ب) جناب حجت الاسلام علی ارباب از دفتر نظارت و ارزیابی به حوزه ریاست و جناب حجت الاسلام سید محسن حسینی مجد از مشاورت رئیس به دفتر نظارت و ارزیابی منتقل می‌شوند.
 
ج) بنا به تدبیر سازمان حراست دفتر مقام معظم رهبری ، جناب حجت الاسلام حسنعلی قلعه ، مدیر محترم دفتر حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ، با حفظ سمت ٰ،‌ دفتر حراست این مرکز را نیز تحویل خواهند گرفت.


د) مدیران محترم نواحی ۱۸ گانه ، در جایگاه خود ابقاء می شوند.
 
و) در اسرع وقت ، با تشکیل شورای راهبردی ، شهد چشی از خرد جمعی با بهره برداری از تجربیات و رهنمودهای ارزشمند معنونین ، معمرین و میدان داران اصلی در سطح مساجد به منظور اتخاذ تصمیمات و اقدامات متقن در مسیر پیش رو ، انجام خواهد گرفت.
 
ه) از آنجایی که هرگونه تغییر در ساختار متوقف بر تصویب شورای راهبردی است ، با تقدیر و تشکر از زحمات بزرگوارانی که به شایستگی برای تصدی معاونت هماهنگی نواحی و امور بانوان برگزیده شده بودند ، بررسی اصلاحاتی از این دست ، به طی مسیر تعریف ‌شده موکول می‌گردد.


  در پایان ، انتظار می‌رود با تقویت فضای صمیمیت ، برادری و حسن خلق ، اذهان آحاد اعزّه در سطوح مختلف تشکیلات ، با رویکرد خدمت خالصانه و صادقانه به خانه‌های خدا و مردم ، صرفاً معطوف به خدمت بیشتر و کیفی تر ، دستیابی به آرمان مسجد طراز اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همکاری و همراهی کامل با معاونان و مدیران خدوم مجموعه باشد.
 
علی نوری
سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد
 
 
https://www.masjed.ir/u/811

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن