سه شنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۶
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۷۸۷
گزارشگر : ایده ایده

نهضت تعاون در مسجد نظام‌مافی

حجت الاسلام «سید محمدتقی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به  ادامه‌ی فعالیت های جهادی مسجد جامع نظام مافی در راستای نهضت تعاون و احسان در ماه محرم، اظهار کرد: به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان «همدلی 21» مسجد جامع نظام مافی به منظور تهیه و توزیع 160 سبد کالایی به ارزش 72 میلیون تومان در میان نیازمندان در حال انجام است.

 امام جماعت مسجد جامع نظام مافی  بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون در 20 مرحله کمک رسانی به محرومین و نیازمندان صورت گرفته است، به طوری که از 15 فروردین ۹۹ تا 15 تیرماه ۹۹، 20 گوسفند ذبح و در میان نیازمندان توزیع شده است. همچنین در دهه کرامت 110 سبد کالا به ارزش 40 میلیون تومان در میان نیازمندان توزیع شد که ارزش هر سبد 400 هزار تومان است.

 حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به اینکه در قالب کمک های مومنانه بیش از 800 میلیون تومان کمک به نیازمندان انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر 300 نیازمند تحت پوشش خیریه مسجد جامع نظام مافی هستند و به همت خیرین ضمن کمک رسانی به این افراد از زمان شیوع ویروس کرونا به 500 خانواده نیازمند که در مناطق حاشیه نشین و محروم زندگی می کنند، سبد کالا اهدا کرده ایم.

حجت الاسلام حسین زاده تاکید کرد: همچنین در قالب همدلی های چهارم و پنجم علاوه بر توزیع مواد ضدعفونی کننده و سمپاشی معابر توسط فعالان مسجد، بیش از 40 هزار ماسک و گان در کتابخانه مسجد و خانه های خواهران بسیجی تولید و توزیع شد و بنا داریم در مناسبت ها کمک رسانی به محرومان را ادامه دهیم.

 گفتنی است، مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است. این مسجد به عنوان یکی از مساجد فعال منطقه همواره در دستگیری و حمایت از نیازمندان پیشتاز بوده و  همچنین، در جذب افراد به مسجد هم دارای ابتکارات جالبی است به طوری که برای حضور افراد در مسجد از همان سنین کودکی برنامه ریزی می کند. 

https://www.masjed.ir/u/845

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: