پنج شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۰۵:۱۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۸۲۸
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد

در پی شهادت بسیجی پاسدار شهید محمد محمدی

احساس وظیفه انقلابی و مسئولیت پذیری آگاهانه و جهاد فرهنگی و تلاش اجتماعی از شاخصه های آن عزیز سفر کرده بود

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ; در پی شهادت آمر به معروف و ناهی از منکر بسیجی پاسدار شهید محمد محمدی ، مرکز رسیدگی به امور مساجد پیامی را منتشر کرده است که در ذیل میخوانیم:
 
 بسم رب الشهداء والصدیقین
 
شهادت پاسدار بسیجی برادر عزیزمان" محمد محمدی"؛
ازبسیجیان فعال و خادمان مخلص مسجد محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله وسلم ،را به عموم نمازگزاران آن مسجد، به ویژه بسیجیان عزیز پایگاه انصارالمهدی علیه السلام و بالاخص خانواده معظم آن شهید سعید،تبریک و تهنیت می گوییم.
 
شهید محمدی تربیت یافته ی خانه خدا و مکتب اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام بودکه با مجاهدت مخلصانه در پایگاه مسجد و محله،در خدمت به مردم و نظام  و ولایت ، سرازپانمی شناخت.
 
احساس وظیفه انقلابی و مسئولیت پذیری آگاهانه و جهاد فرهنگی و تلاش اجتماعی از شاخصه های آن عزیز سفر کرده بود . سرانجام پس ازدو ماه عرض ارادت خالصانه به آستان اباعبدالله الحسین و پیامبر اعظم و آل الله علیهم صلوات الله،با قلبی مالامال ازشور حسینی و سینه ای لبریز از محبت مردم برای دفاع از ارزشهای اسلامی و امنیت نوامیس جامعه و مقابله باهنجارشکنی های  فریبخورده گان جاهل،جان بر سر احیای اصل اصیل امر به معروف و نهی ازمنکر نهاد و به شهادت رسید.
 
مردم غیرتمند آن منطقه و محله و بسیجیان و نمازگزاران هوشیار ،که حضور باشکوهی را  در تشییع پیکر پاک او به انجام رساندند، به فریبخوردگان شیطان و بازیخوردگان فرهنگ منحط غرب،هرگزاجازه نخواهدداد که با اعمال خبیثانه و ناجوانمردانه خود،مرزهای حیا و عفاف و ارزشهای اسلامی و انقلابی را زیر پا بگذرانند و جامعه اسلامی را دچار التهاب و ناامنی سازند.
 
مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن تجلیل از روحیه انقلابی و مسئولیت پذیری مخلصانه آن جهادگر شهید بر تداوم راه این شهید مدافع ِ حریم جامعه و خانواده،
بر تلاش همگانی در  احیاء اصل جامعه ساز امر به معروف و نهی ازمنکر و قدردانی از مدافعان این اصل اصیل اسلامی ؛ تا کید می نماید واقدام قاطعانه نیروی عزیز انتظامی و قوه محترم قضائیه را در دستگیری و محاکمه و اجرای حدود الهی،خواستار است.
https://www.masjed.ir/u/85n

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن