یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۲
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۸۶۶
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
پیام مرکز رسیدگی به امور مساجد

در پی درگذشت حجت الاسلام شهیدی محلاتی

آن روحانی بزرگوار سال های متمادی عمر خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همچنین خدمت به خانه ی خدا و مؤمنین سپری نمودند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی درگدشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی  را تسلیت گفت متن پیام به شرح زیر است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
فَآتَاهُمُ اللَّهُ ثَوَابَ الدُّنْیا وَحُسْنَ ثَوَابِ الْآخِرَةِ وَاللَّهُ یحِبُّ الْمُحْسِنِینَ
(آیه ۱۴۸ سوره آل عمران)
 
خبر درگذشت روحانی خدوم و مجاهد، امام جماعت مسجد انبیاء علیهم السلام، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

 

آن روحانی بزرگوار سال های متمادی عمر خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همچنین خدمت به خانه ی خدا و مؤمنین سپری نمودند. 

 

ایشان در ترویج معارف دینی، ارزش‌های اسلامی و آرمان های انقلاب و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت با خدمت خالصانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اقدامات ارزشمندی داشته‌اند. عالم وارسته‌ای که پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تأسی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمودند و سال‌ها در مسئولیت‌هایی همچون نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده مجلس شورای اسلامی و امامت جماعت مسجد اقدامات ماندگاری داشته‌اند. 

 

به‌یقین اخلاق‌مداری، خلوص و پشتکار وافر ایشان در خدمت به خانه ی خدا و همچنین خدمت خاضعانه به خانواده ی معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که حتی در زمان کسالت نیز با جدیت انجام می‌شد در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.

 

درگذشت این روحانی خدوم و وارسته را به محضر شریف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نماییم.
 
مرکز رسیدگی به امور مساجد
https://www.masjed.ir/u/86m

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری