یکشنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۸۸۸
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
حجت الاسلام محمدی

هزار بسته معیشتی نیازمندان با اتحاد مساجد ری

مسئول ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان ری گفت: در موج سوم شیوع ویروس کرونا، شبکه جهادی مساجد در شهرستان ری بنا دارد، هزار بسته ارزاق و معیشتی را به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) توزیع کند.

حجت‌الاسلام علی محمدی، امام جماعت مسجد فاطمةالزهرا و مسئول ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان ری در گفت‌وگو با پایگاه تخصصی مسجد، با اشاره به اقدامات این ستاد در موج سوم کمک‌رسانی‌ها علیه بیماری کرونا اظهار داشت: این ستاد مردمی در موج سوم شیوع کرونا با همکاری امام جمعه شهرستان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد شده است و تلاش کردیم در این امر تمام مسئولان را همراه کنیم.

۳۲ مسجد ری شبکه جهادی علیه کرونا راه انداختند
وی با اشاره به اینکه در شهر و شهرستان ری ۲۱۳ مسجد وجود دارد که ۳۲ مسجد آن به عنوان شبکه جهادی علیه کرونا بسیج و فعال شده‌اند، تصریح کرد: این مساجد جدای از فعالیت‌های خود به صورت شبکه‌ای و جمعی نیز فعالیت‌هایی را اجرایی می‌کنند.

۱۰۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان ری
محمدی اضافه کرد: در موج سوم شیوع ویروس کرونا، شبکه جهادی مساجد در شهر و شهرستان ری بنا دارد، هزار بسته ارزاق و معیشتی را به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) توزیع کنند.
مسئول ستاد مردمی مقابله با کرونای شهرستان ری گفت: نیمی از هزینه این بسته‌های معیشتی با کمک خیریه رشد تهیه شده است و نیمی دیگر از هزینه‌های آن توسط مساجد و با کمک مردم و خیرین جمع‌آوری شده است.

بسته‌های ارزاق به ارزش ۳۰۰ هزار تومان
وی با بیان این که ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها ۳۰۰ هزار تومان است، گفت: این بسته‌ها در روز میلاد حضرت زینب (س) میان نیازمندان شناسایی شده در بخش مرکزی ری و شهرستان آن توزیع خواهد شد.
محمدی با بیان اینکه در موج اول و دوم شیوع بیماری کرونا به دلیل جدید بودن و ترس مردم، کمک‌ها و اقدامات خوبی صورت می‌گرفت، افزود: متاسفانه در موج سوم بیماری کرونا، این اقدامات به شدت کاهش پیدا کرده است که نیازمند شبکه سازی هستیم.
امام جماعت مسجد فاطمةالزهرا گفت: این ستاد مرکزی دارای ستادهای محلی به عنوان زیرمجموعه‌های خود است که هرکدام مساجد بسیاری را زیر پوشش دارند و فعالیت‌های خود را از آن طریق به پیش می‌برند. از برکات کار شبکه‌ای و ستادی، جلب اعتماد بیشتر مردم است که می‌تواند کمک‌های آنها را دریافت کند.

https://www.masjed.ir/u/875

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد