پنج شنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۰:۵۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۰۰۴
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد جامع نظام مافی اعلام کرد

تامین هزینه درمان بیماران به مناسبت ولادت امام علی(ع)

حجت‌الاسلام حسین‌زاده از استمرار طرح‌های «همدلی» اهالی مسجد جامع نظام مافی به مناسبت ماه رجب خبر داد و گفت: در همدلی ۴۲ مسجدی‌ها و در ایام ولادت امیرالمومنین امام علی(ع) هزینه درمان تعدادی از بیماران پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد،  حجت الاسلام «سیدمحمدتقی حسین زاده» با اشاره به استمرار طرح «همدلی41» از سوی مسجد جامع نظام مافی، اظهار کرد: بر اساس این طرح که به مناسبت ماه رجب اجرا می شود، قرار است، 135 بسته ارزاق به ارزش 400 هزار تومان میان خانواده های نیازمند توزیع شود.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی به اجرای طرح«همدلی 42» نیز اشاره کرد و افزود: در این طرح که در بهمن و اسفند ماه اجرا می شود، 500 هزار تومان وام قرض الحسنه به جوانان اعطاء می شود. همچنین، در طرح «همدلی 43»، به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) هزینه های درمان تعدادی از بیماران پرداخت خواهد شد.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به اجرای طرح «همدلی 44» خاطرنشان کرد: 144 سبد کالا به ارزش 500 هزار تومان به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه عید نوروز تهیه و به نیازمندان اهداء می شود.

وی تهیه سه جهیزیه برای سه نوعروس به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س)، اجرای طرح «همدلی 40» و توزیع ۱۳۵ سبد کالا را میان خانواده های محروم را بخش دیگری از کمک های مومنانه این مسجد به محرومان و خانواده های کم برخوردار نام برد.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مسجد جامع نظام مافی در قالب طرح همدلی در توزیع سبد کالا، بسته های بهداشتی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و سمپاشی معابر، تهیه و توزیع ماسک و گان فعالیت داشته اشت. همچنین توزیع 25 هزار حواله قرص نان، ذبح 55 راس گوسفند و توزیع گوشت گرم، آزادی زندانیان نیازمند بخش دیگری از خدماتی است که در راستای کمک به نیازمندان در قالب طرح همدلی انجام شده و قرار است تا پایان اجرای طرح همدلی یه همت این مسجد ادامه داشته باشد.

یادآور می شود، مسجد نظام مافی در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی واقع شده است.
https://www.masjed.ir/u/89k

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: