شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۰۹۴
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
امام جماعت مسجد حضرت نبی اکرم(ص):

توزیع کمک مومنانه مسجدی‌ها در آستانه ماه رمضان

حجت‌الاسلام والمسلمین خطاط گفت: اولین نوبت کمک مومنانه مسجد حضرت نبی اکرم(ص) به نیازمندان در سال ۱۴۰۰ همزمان با روزهای پایانی ماه شعبان به دست ۱۷۰ خانواده نیازمند می‌رسد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «قاسم خطاط» با بیان اینکه اولین نوبت کمک مومنانه مسجد حضرت نبی اکرم (ص) به نیازمندان در سال 1400 همزمان با روزهای پایانی ماه شعبان به دست 170 نیازمند می رسد، اظهار کرد: گوشت، مرغ، برنج، رشته ماکارانی، حبوبات و خرما اقلام این بسته های ارزاق هستند.

امام جماعت مسجد حضرت نبی اکرم (ص) (واقع در تهران، خیابان دهم فروردین) افزود: کار غبارروبی این مسجد با تلاش خادم، هیئت امنا و بسیجیان طی روزهای 18 تا 21 فروردین ماه انجام می شود. ضمنا چهار هزار ماسک در طول ماه رمضان میان نمازگزاران مسجد حضرت نبی اکرم (ص) توزیع می شود و هر روز و شب در ماه رمضان، این مسجد ضد عفونی می شود.

وی با بیان اینکه مراسم قرائت مناجات شعبانیه در پنج شب پایانی ماه شعبان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد حضرت نبی اکرم (ص) برگزار می شود، گفت: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار می شود.

خطاط درباره برنامه های مسجد حضرت نبی اکرم (ص) برای ماه رمضان اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در تهران و تبدیل شدن رنگ وضعیت این شهر از نارنجی به قرمز و با توجه به چند تجربه در این باره که طی آنها با اعلام تعطیل شدن برنامه های مساجد از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تمام برنامه ریزی ها بی اثر مانده بودند، هنوز برنامه های این مسجد برای ماه رمضان را اعلام نکرده ایم و منتظر اعلام این ستاد هستیم.
https://www.masjed.ir/u/8cL

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: