سه شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۳
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۲۷۶
گزارشگر : حمیدرضا حیدری

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با ولایت است

حجت الاسلام صادقی فر گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با ولایت است و باید از لحظه لحظه های عمر برای ولایتمداری و در مسیر ولایت ماندن استفاده شود.

حجت الاسلام «حسین صادقی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درمازندران اظهار کرد: دهه کرامت دهه سراسر خیر، نیکی و عاقبت بخیر است و باید بستر تبیین و ترویج مکتب اهل بیت (ع) بویژه فرهنگ رضوی و فاطمی را در بین مردم فراهم کرد.

امام جماعت کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: کرامت به معنای بزرگمنشی، ارجمندی و بخشندگی است و در دهه کرامت هم باید در راستای نهادینه کردن این صفات تلاش شود.

وی خاطر نشان کرد: اهل بیت(ع) اصل و ریشه‌ کرامت هستند و باید تلاش شود تا در دهه کرامت و بعد از آن این فضیلت کرامت به عنوان ودیعه الهی در میان آحاد مردم و جامعه به فعلیت برسد.

حجت الاسلام صادقی فر گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تجدید بیعت با ولایت است و باید از لحظه لحظه های عمر برای ولایتمداری و در مسیر ولایت ماندن استفاده شود.

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا افزود: در شرایط امروز جامعه بیشترین دغدغه رهبری حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح است که در دهه کرامت باید در راستای تجدید دوباره با رهبری و ولایت در این راستا تلاش بیشتری کرده و دهه کرامت امسال را بیش از گذشته به دغدغه های رهبری و ولی فقیه زمان مان گوش فرا دهیم.

وی یادآور شد: حضور در انتخابات و انتخاب اصلح مهمترین وظیفه کنونی ماست و باید ضمن شرکت در این انتخابات دیگران را به این سمت سوق داده و رهرو خوبی برای ولی فقیه زمان مان باشیم.
https://www.masjed.ir/u/933

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: