سه شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۳
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۲۷۷
گزارشگر : حمیدرضا حیدری

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان: برنامه های دهه کرامت کانون مساجد گیلان تشریح شد

برنامه های دهه کرامت کانون مساجد گیلان تشریح شد

رشت- مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تشریح برنامه های دهه کرامت این نهاد، گفت: دختران نمونه در قالب همایش «دختران آفتاب» تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و لزوم بهره‌گیری مناسب از این ایام جهت ترویج فرهنگ رضوی، گفت: دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و با ولادت امام رضا (ع) پایان می‌یابد.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به پیش بینی و اجرای برنامه‌های متنوع همزمان با آغاز دهه کرامت در سطح مساجد استان، گفت: اجرای سرود «آواهای کریمانه»، تهیه و تولید محتوا توسط اساتید حوزه و دانشگاه، تهیه و توزیع نماهنگ، نورافشانی و راه اندازی کارناوال‌های شادی، برافراشتن پرچم امام رئوف، در برخی مناطق شهری و … از جمله برنامه‌هایی هست که توسط کانون‌ها و مراکز مختلف فرهنگی در این دهه اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری جشن روز دختر در مساجد از تجلیل از دختران نمونه با عنوان «دختران آفتاب» یکی دیگر از برنامه‌های شاخص این روز از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی با اشاره به تلاوت یک صفحه از قرآن کریم، توسط اعضای فهما در گیلان، افزود: زیارت امین‌الله در کانون‌های مساجد گیلان قرائت و تور مجازی زیارتی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، قرائت زیارت امام رضا (ع) و صلوات خاصه نیز در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد فهمای گیلان به اجرای رزمایش مواسات و همدلی در دهه کرامت نیز اشاره کرد و گفت: تهیه و توزیع بسته‌های مواساتی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان، از جمله برنامه‌های در دست اجرا در دهه کرامت است.
https://www.masjed.ir/u/932

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن